U HŽ infrastrukturi u petak su konačno otvorene ponude za radove na prometno-upravljačkom i signalno-sigurnosnom infrastrukturnom podsustavu projekta rekonstrukcije postojećeg i gradnje drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac. Javno nadmetanja za ove radove čija je vrijednost procijenjena na 266,4 milijuna kuna bez PDV-a otvoreno je prije više od deset mjeseci, piše Večernji list.
Na otvaranje ponuda čekalo se toliko dugo jer je na natječajnu dokumentaciju i njezine izmjene uloženo sedam žalbi.
Na kraju je pristiglo pet ponuda, a najnižu u iznosu od 263,6 milijuna kuna predala je češka tvrtka AŽD Praha. To je i jedina ponuda u okviru procijenjene vrijednosti radova.
Zajednica ponuditelja hrvatske tvrtke Končar-Inženjering za energetiku i transport te talijanske kompanije Alstom Ferroviara ponudila je da će taj posao obaviti za 289,5 milijuna kuna, dok je konzorcij slovenske Iskre i španjolskog Caf Signalinga ponudio da će posao odraditi za 366,9 milijuna kuna.
Ponuda konzorcija austrijskog Siemensa i hrvatskog Elektrokema “teška” je 321,9 milijuna kuna, a najvišu ponudu u iznosu od 316,1 milijun kuna predala je hrvatsko-ukrajinska zajednica ponuditelja koju čine ALTPRO i SRPA Impulse.
Prije dva mjeseca su, pak, otvorene ponude na javnom nadmetanju za radove na građevinskom i elektroenergetskom željezničkom infrastrukturnom podsustavu projekta rekonstrukcije postojećeg i gradnje drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac.
Na taj natječaj, objavljen još u rujnu prošle godine i procijenjene vrijednosti radova 2,04 milijarde kuna plus PDV, stiglo je 15 ponuda.
Otvaranje ponuda za te radove obilježila je ponuda kineskog konzorcija koji predvodi China Railway Eryuan Engineering koji za građevinske i elektroenergetske radove traži 1,28 milijardi kuna – gotovo 800 milijuna kuna manje od procijenjene vrijednosti radova.
Na ovom nadmetanju je bilo rekordnih devet žalbi na natječajnu dokumentaciju i njezine izmjene, piše Večernji list.