Deloitte ostvario prihod od 46,2 milijarde dolara

Do zadržavanja vodeće pozicije u okviru svjetski poznate „Velike četvorke“ Deloitte je došao kombinacijom organskog rasta, strateških akvizicija i uspješnih investicija.

165
Zlatko Bazianec Deloitte
Zlatko Bazianec Deloitte

Revizorsko-konzultantska kuća Deloitte u protekloj je fiskalnoj godini, zaključenoj krajem svibnja 2019., ostvarila prihod od 46,2 milijarde dolara. Riječ je o porastu od 9,4 posto i povećanju od 3 milijarde dolara u odnosu na prošlu godinu. Do zadržavanja vodeće pozicije u okviru svjetski poznate „Velike četvorke“ Deloitte je došao kombinacijom organskog rasta, strateških akvizicija i uspješnih investicija.

„Rezultati za financijsku godinu 2019. potvrda su Deloitteove strategije isporuke visokokvalitetne i globalno ujednačene usluge našim klijentima te istodobnog služenja javnom interesu i rada na obnovi povjerenja u tržišta kapitala. Razvili smo i unaprijedili svoju ponudu kako bismo zadovoljili trenutačne potrebe klijenata kao i one koje nastaju te smo povećali ulaganja u učenje i razvoj kako bismo izgradili radnu snagu sa širokim znanjem, sposobnostima i najnaprednijim uvidima”, izjavio je Punit Renjen, globalni predsjednik Deloittea.

Porast broja zaposlenika za 9 posto

Deloitte je najbrži rast, od 15,2 posto, ostvario od usluga konzaltinga zbog pružanja pomoći vodećim organizacijama u osmišljavanju, isporuci i vođenju poslovanja u budućnosti koju obilježavaju dosad nezapamćene promjene. Odjel poreznih i pravnih usluga zabilježio je drugi najveći rast prihoda na globalnoj razini od 8,5 posto uslijed zahtjeva klijenata za globalno integriranim i digitalno naprednim uslugama koje bi osigurale povjerenje klijenata u okviru složenog okruženja koje se brzo mijenja.

>>Razumiju li direktori digitalnu transformaciju

Prema podjeli po regijama, najbrže je rastao prihod Azijsko-pacifičke regije stopom izraženoj u lokalnoj valuti od 11,6 posto, potom je uslijedio prihod Sjeverne i Južne Amerike sa stopom rasta od 10,4 posto, te na kraju prihod Europe, Bliskog istoka i Afrike (EMEA) sa stopom od 7,9 posto.
U protekloj godini Deloitte je zaposlio više od 90.000 stručnjaka, što je u odnosu na prethodnu godinu porast od 9 posto te trenutno zapošljava oko 312.000 stručnjaka diljem svijeta.

Najjači komercijalni brand za pružanje usluga na svijetu

Deloitte smatra da njegova radna snaga mora odražavati svijet koji ga okružuje ako se namjerava uspješno suočiti s najvećim izazovima svojih klijenata te je ove godine pokrenuo inicijativu za globalnu koordinaciju svojih napora u području različitosti i uključivosti. Glavni je prioritet inicijative privući, zadržati i povećati zastupljenost žena i manjina na svim razinama Deloittea.

Osim po prihodima, Deloitte je prema najnovijem izvješću Brand Finance Commercial Services 50 za 2019., pretekao konkurente iz „Velike četvorke“ i postao najvrjedniji i najjači komercijalni brand za pružanje usluga na svijetu. Vrijednost našeg branda narasla je 42 posto u odnosu na prošlu godinu, odnosno otprilike USD 30 milijardi, više nego bilo koje drugo društvo u sektoru pružanja profesionalnih usluga.

„Iznimna je čast što nas je Brand Finance prepoznao kao najjači i najvrjedniji brand u području pružanja profesionalnih usluga“, izjavio je Zlatko Bazianec, partner u Odjelu poslovnog savjetovanja i rukovoditelj hrvatskog ureda. „U proteklih smo se nekoliko godina odlučili za discipliniran pristup izgradnji dosljednog i jedinstvenog globalnog branda. Danas ljudi Deloitte vide kao organizaciju koja klijentima pruža izuzetne usluge, zadržava povjerenje javnosti, brine o svojim zaposlenicima i pridonosi dobrobiti zajednice.“