Addiko: Poslovnica Vukovar najbolje ocijenjena u anketi korisnika

Najboljom bankaricom prema iskustvu klijenata proglašena je voditeljica poslovnog odnosa iz Osijeka, Mihaela Matijević-Živković, a nagrađena je i klijentica koja ju je ocijenila

148
Addiko banka Poslovnica Vukovar
Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima, uručio je simbolički ček u iznosu od 1000 eura udruzi Vukovarski leptirići

U poslovnicama Addiko banke u Vukovaru i Osijeku uručene su nagrade za najbolje korisničko iskustvo u 2022. godini poslovnici Vukovar i voditeljici poslovnog odnosa Mihaeli Matijević-Živković iz poslovnice Kapucinska u Osijeku.

U okviru internog nagradnog natjecanja “Addiko traži zvijezde” banka je nagradila svoje zaposlenike te pomogla lokalnoj zajednici. Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima, uručio je simbolički ček u iznosu od 1.000 eura udruzi Vukovarski leptirići i nagradu od 150 eura klijentici Aneli Barukčić iz Darde.

“Uvođenje nagrađivanja i odabir najboljih po izboru naših klijenata dodatna je validacija i poticaj djelatnicima da i dalje ulažu u sebe i u izgradnju dugoročnog odnosa s klijentima kroz njihovo zadovoljstvo i pozitivna iskustva. Ponosan sam na sve naše zaposlenike koji su još jednom pokazali da je odnos s klijentima na prvom mjestu i drago mi je da smo imali prilike nagraditi njihov trud i timski duh te ujedno pomoći lokalnoj zajednici“, izjavio je  Mećava prilikom svečane dodjele nagrada.

Kako bi svojim klijentima pružila usluge koje će u odgovoriti na njihove potrebe, Addiko banka je putem anketa uključila klijente u proces unapređivanja svojih poslovnih procesa i usluga i podizanja razine zadovoljstva i dobrog iskustva klijenata.

Između 35 poslovnica Addiko banke, poslovnica Vukovar dobila je najbolje ocjene putem ankete kojom se ocjenjuje cjelokupno iskustvo u poslovnici.

Voditeljici poslovnog odnosa Mihaeli Matijević-Živković iz poslovnice Kapucinska u Osijeku klijenti su dali najbolje ocjene putem ankete za iskustvo ugovaranja usluge, posebno za jasnoću, nedvosmislenost i potpunost pruženih informacija te za ljubaznost i stručnost.