Addiko Virtualna poslovnica bilježi izuzetan rast

Addiko banka korisnicima svoje Virtualne poslovnice omogućila je udaljeno elektroničko potpisivanje dokumenata pomoću Fininih digitalnih certifikata u oblaku

49
Addiko Virtualna poslovnica
Addiko Virtualna poslovnica

Gotovo dvije godine nakon lansiranja Virtualne poslovnice, Addiko banka i dalje je jedina banka na hrvatskom tržištu koja je razvila potpuno digitalan proces odobravanja i isplate kredita za klijente svih banaka.

Tijekom pandemije koja je potencirala važnost ulaganja u digitalne sustave cijeli proces u Virtualnoj poslovnici je dodatno pojednostavljen, a korisničko iskustvo poboljšano.

Addiko banka je tako postala prva hrvatska tvrtka koje ja prošla opsežnu reviziju prema europskim normama i zadovoljila sve uvjete za video identifikaciju fizičkih osoba za izdavanje Fininih kvalificiranih digitalnih certifikata, što od sada provodi Kontakt centar Addiko banke. Time je Addiko banka korisnicima svoje Virtualne poslovnice omogućila udaljeno elektroničko potpisivanje dokumenata pomoću Fininih digitalnih certifikata u oblaku, bez potrebe izlaženja iz sučelja Virtualne poslovnice.

Do kredita u tri jednostavna koraka

Čitav proces za dobivanje kredita odvija se u tri jednostavna koraka, kroz unos podataka, video identifikaciju te elektroničko potpisivanje dokumenata, a isplata kredita je u istom danu ili najkasnije sljedećeg radnog dana. Uz to, gotovinski krediti podignuti putem Addiko Virtualne poslovnice do 31. prosinca ove godine uključuju i posebnu promotivnu akciju od 30% popusta na kamatne stope i to za klijente svih banaka.

Dokaz potrebe za transformacijom poslovanja u smjeru digitalnih rješenja je i veliki rast posjećenosti Virtualne poslovnice u 2020. godini, pri čemu je isplaćeno gotovo dvostruko više kredita u odnosu na prošlu godinu.

>>Relja Marković: Virtualna poslovnica ima rezultate kao 6 do 7 fizičkih

Prema istraživanjima agencije Hendal, vodeće nezavisne agencije za istraživanje tržišta u Hrvatskoj, upravo su bankarske usluge doživjele najveći porast u digitalnom korištenju u Hrvatskoj za vrijeme pandemije. Čak 72 posto ispitanika je digitalne kanale u najvećoj mjeri koristilo za usluge banaka, a 97 posto ispitanika izjasnilo se kako planiraju nastaviti s pojačanim korištenjem digitalnih usluga i nakon pandemije.*

„Kada smo pokrenuli prvu potpuno digitalnu poslovnicu u Hrvatskoj, naša glavna misao vodilja bila je pojednostaviti i olakšati obavljanje bankarskih poslova klijentima. Addiko banka i dalje je jedina banka koja nudi potpuno digitalan i automatiziran proces odobravanja i isplate kredita te smo taj proces sada dodatno unaprijedili.

Addiko Virtualna poslovnica dovela je bankarsko poslovanje na potpuno novu razinu, a isto nastavljamo raditi i dalje“, poručio je Relja Marković, izvršni direktor Digitalnih transformacija Addiko banke.

*Izvor: Hendal i tportal