Generali: Nova strategija za prosječan godišnji rast zarade po dionici 6 do 8 posto

Cilj nove strategije je učvrstiti poziciju na europskom tržištu u segmentima ponude za fizičke osobe, profesionalce te malo i srednje poduzetništvo te fokusirano graditi globalnu platformu za upravljanje imovinom i ostvarivanje mogućnosti na tržištima visokog potencijala

99
Assicurazioni Generali
Palača Assicurazioni Generali u Milanu (foto: Luca Beltrami)

Upravni odbor društva Assicurazioni Generali S.p.A odobrio je novi trogodišnji strateški plan, Generali 2021: Vlastitim snagama do ubrzanja rasta.

Plan je usklađen s ambicijama talijanskog osiguravatelja da bude partner svojim klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže, te da predvodi europsko tržište osiguranja u segmentima ponude za fizičke osobe, profesionalce te malo i srednje poduzetništvo; istovremeno da fokusirano gradi globalnu platformu za upravljanje imovinom i ostvaruje mogućnosti na tržištima visokog potencijala.

Generali je danas tržišni lider u Europi s 63 milijarde eura premije i sposoban je iskoristiti snažnu distribucijsku mrežu koja obuhvaća više od 150.000 zastupnika i prodavača na svim glavnim tržištima. Upravlja s imovinom vrijednom 487 milijardi eura.

Ključne točke nove strategije

Strategija Generali 2021 usredotočit će se na četiri ključne točke:

  • Europska tržišta osiguranja ostat će atraktivna. Visoka akumulacija osobnog imetka podupirat će prodaju proizvoda životnog osiguranja i upravljanja imovinom, dok će demografski trendovi i smanjena javna potrošnja potaknuti razvoj mirovinskih, zdravstvenih i socijalnih usluga.
  • Tržišta maloprodaje te malih i srednjih poduzeća nose profitabilan rast. Klijenti u maloprodaji igrat će ključnu ulogu u budućim osigurateljnim tržištima, dok segment malih i srednjih poduzeća predstavlja ključnu priliku na tržištima Italije i Njemačke.
  • Integrirana ponuda osiguranja i upravljanja imovinom ključna je za klijente širom svijeta. Kupci traže integrirane proizvode životnog osiguranja i upravljanja imovinom kako bi zaštitili i povećali imovinu, dok makro i demografske smjene povećavaju potražnju za inovativnim rješenjima u segmentima neživotnih osiguranja i zdravlja. Ova integracija odražava pomak fokusa s “proizvoda” prema “kupcima” i sa “zaštite i naknade” prema “prevenciji i uslugama”.
  • Fizička distribucija je osnažena i ne zamjenjuje se digitalnim platformama. Fizičke distribucijske mreže i dalje će predstavljati kompetitivnu prednost u industriji, jer ih sve više podupiru digitalni alati. To će omogućiti veće zadovoljstvo klijenata, produktivnost i učinkovitost.

Veći povrat dioničarima

“Generali otkriva ambicioznu strategiju – Generali 2021 – kojom će ubrzati rast Grupe i pružiti vrhunski povrat dioničarima. Naša je primarna ambicija postati partner svojim klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže”, rekao je povodom objave nove strategije glavni direktor Generali Grupe Philippe Donnet.

“Ova jasna i prepoznatljiva strateška vizija koristi vlastite snage kako bi bismo konsolidirali vodstvo u Europi u segmentima maloprodaje te među malim i srednjim poduzećima, proširili poslovanje na tržištima s visokim potencijalom rasta i razvili globalnu platformu upravljanja imovinom. Istodobno, Generali će i dalje biti usredotočen na prihode i upravljanje kapitalom kako bi financirao mogućnosti rasta na ključnim tržištima te poticao inovacije i digitalnu transformaciju svuda gdje djelujemo. Zahvaljujući ovom skupu akcija, Generali će ostvariti prosječni godišnji rast zarade po dionici između 6 i 8 posto“, dodao je Donnet.

Predviđeni rast zarade po dionici odnosi se na trogodišnje razdoblje 2018. – 2021. Strategija predviđa rast dividende u rasponu od 55 do 65 posto te isplatu dividende u razdoblju 2019. – 2021. U tom bi razdoblju prosječan povrat kapitala trebao biti veći od 11,5 posto.

Vrijednost investicije milijarda eura

Na temalju nove strategije u rzdoblju 2019. – 2021. očekuje se kumulativno povećanje prihodovanog kapitala za više od 10,5 milijardi eura, povećanje doznaka u gotovini za 35 posto, smanjenje duga do 2021. godine za 1,5 do 2 milijarde eura te smanjenje bruto godišnjeg troška kamata za 70 do 140 milijuna eura.

Planirana vrijednost investicija u interne strateške inicijative u razdoblju do 2021. godine je milijarda eura.

Assicurazioni Generali osnovano je 1831. i jedna je od vodećih globalnih osigurateljnih grupacija u svijetu. U 2017. Grupa je zabilježila ukupni premijski prihod veći od 68
milijardi eura. S više od 70.000 zaposlenika u pedesetak zemalja, Grupa skrbi o 57 milijuna klijenata. Zauzima vodeću poziciju na tržištima zapadne Europe te sve značajnije mjesto na tržištima središnje i istočne Europe i Azije.

Na razini regije Srednje i Istočne Europe Grupa posluje u 12 zemalja preko regionalnog ureda u Austriji koji pokriva i Austriju i Rusiju. Generali je među tri vodeća osiguratelja u regiji Srednje i Istočne Europe.