Talijanska banka UniCredit utvrdila je curenje podataka koje obuhvaća osobne podatke 3 milijuna domaćih klijenata, priopćeno je u ponedjeljak. Ovo je treći sigurnosni incidentu u najvećoj talijanskoj banci u posljednjih nekoliko godina, navodi Reuters.
Banka navodi da je riječ o dokumentu nastalom 2015. godine koji sadrži adrese elektroničke pošte i telefonske brojeve nekoliko milijuna klijenata. UniCredit je od 2016. u nadogradnju IT sustava i poboljšanje sigurnosti uložio 2,4 milijarde eura.
U priopćenju se dodaje da komprimirani dokument ne sadrži detalje koji bi omogućili pristup računima kupaca ili neovlaštene transakcije. Banka kontaktira potencijalno pogođene klijente putem pošte ili internetskog bankarstva
Interna istraga je u tijeku, a glasnogovornik UniCredita rekao je kako ne može govoriti o detaljima kako je došlo do incidenta.
>>UniCredit: Kreditiranje građana rast će brže od kreditiranja poduzeća
Prvi dokazi o incidentu otkriveni su prošlog četvrtka i potvrđeni su tijekom vikenda. UniCredit je odmah obavijestio sva nadležna tijela, uključujući policiju, rekao je glasnogovornik Banke.
Talijanska policija provodi istragu oko neovlaštenog pristupa UniCreditovu dokumentu kako bi utvrdila je li riječ o kaznenom djelu.
.
UniCredit je pod udarom hakera bio u dva odvojena hakerska napada. Prvi se desio u razdoblju rujna i listopada 2016. te u lipnju i srpnju 2017. godine. Pogođeno je bilo 400 tisuća talijanskih klijenata.
Napadi su izvedeni preko vanjskog komercijalnog partnera koji nije identificiran, priopćila je banka tada.
Glasnogovornik UniCredita rekao je da posljednji incident nije ni na koji način povezan s prethodnima.