Na zagrebačkom Tuškancu u sklopu događanja DK Home presented by A1 proglašeni su dobitnici nagrada Effie i MIXX. Nagrada Effie dodjeljuje se najboljim agencijama i oglašivačima za tržišno komuniciranje, dok je MIXX natjecanje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Kod obje nagrade kriteriji obuhvaćaju ocjenu kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.
Dobitnici Grand Prixa i nositelji zlatne nagrade Croatia Effie 2021 su Gradska knjižnica Poreč i agencija Studio Sonda iz Vižinade za projekt “100% COVID free putovanje” suradnji sa Synetom u kategoriji Niskobudžetne kampanje. Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za svoj projekt nagrađeni su i titulom Best in Show u sklopu natjecanja MIXX.
>>Kreativni tim iz Vižinade “kišnim kapima” priča storiju o vinu i prirodi
Dobitnici nagrade Effiee
Zlatnu nagradu Croatia Effie 2021 s Tuškanca nosi i Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz agencije Señor, OMD Media i Komakino za projekt Osigurava vaš mir.
Srebrnu nagradu osvojili su projekti: Doogvertising klijenta Mars Croatia s agencijom MediaCom Zagreb u kategoriji Medijska ideja, projekt #prviput Zagrebačke banke i agencija Señor, MediaCom Zagreb, 404 i Centralna Jedinica u kategoriji Pozitivne promjene: opće dobro – brendovi te 100% COVID FREE PUTOVANJE klijenta Gradska knjižnice Poreč i agencija Studio Sonda i Synet u kategoriji Tematski marketing.
Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Croatia osiguranje i agencijama Bruketa&Žinić&Grey, 404 i Millenium promocija za projekt Pavle Pauq predstavlja LAQO u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; klijentu Pipi Beverages i agencijama Imago Ogilvy i Drap za projekt #bolimePipi i nakon lita u kategoriji Engaged Community te Udruzi roditelja djece s teškoćama u razvoju “Brački pupoljci” i agenciji CTA komunikacije za projekt Nešto zbilja važno u kategoriji Pozitivne promjene: opće dobro – neprofitni sektor.
Pobjednici natjecanja MIXX
- Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Lito je tamo di si ti osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.
- Vile Botinec i Younited agency osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation s projektom Novi standard Novog Zagreba.
- Zagrebačka pivovara i Degordian pobjednici su kategorije Cross Media Integration Campaign s projektom Opjevani junaci.
- HURA i Izone za projekt #jedvačekam osvojili su nagradu Best COVID/Earthquake Crisis Campaign.
- Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je A1 Austria Group i agenciji BBDO Zagreb za projekt Switchaj na najboljoj mreži.
- Kaufland i I to nije sve! proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content s projektom Kako se jede u Hrvatskoj.
- Podravka i Human interaction company s projektom Coolinarika 2021 najbolji su u kategoriji Best Website.
- Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekt LAQO mobile app klijenta Croatia osiguranje te agencije Shape 404.
- Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy s projektom #volitePipi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
- Pobjednici kategorije Best Search su Birgon i Arbona s projektom Search – ealati.hr.
Pedigree i MediaCom Zagreb pobjednici su kategorije Best Tech & Innovation s projektom Dogvertising. - Zagrebačka pivovara i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom Razmisli.