Francuska agencija za istraživanje tržišta Ipsos preuzela je hrvatski startup DotMetrics koji je prije godinu dana, u partnerstvu s Ipsosom, postao službeni analitički sustav za prikupljanje podataka o posjećenosti britanskih internetskih stranica. Vrijednost transakcije nije objavljena.
>>Hrvatski DotMetrics mjerit će posjećenost britanskih internetskih stranica
DotMetrics je izvorna hrvatska metodologija koju je razvila tvrtka FistNet u suradnji s Ipsos Adriom. Riječ je o rješenju koje prikuplja podatke o posjećenosti internetskih stranica tako da bilježi i pohranjuje cjelokupan promet web stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i osnovnih istraživanja. FistNet su osnovali Jan Ilek i Tomislav Fistrić.
Ugovor s UK Online Measurement (UKOM), specijaliziranom tvrtkom koju su zbog veće transparentnosti tržišta osnovala najznačajnija udruženja britanskih izdavača i oglašivača , vrijedan je oko 300 milijun kuna.
“U Ipsosu smo ponosni što možemo surađivati s FistNetovim stručnjacima i zajedno ćemo ubrzati razvoj naših naprednih rješenja za mjerenje posjećenosti mobilnih i web sadržaja”, rekao je Didier Truchot, predsjednik Uprave Ipsosa.
“Sretni smo što smo postali dio Ipsosove obitelji. S Ipsosom ćemo stvoriti suštinsku novu vrijednost za klijente tako što ćemo kombinirati iskustvo i tržišnu zastupljenost Ipsosa s DotMetricsovom ekspertizom”, poručio je u Ipsosovu priopćenju Tomislav Fistrić, suosnivač FistNeta.