Iverpan ostvario rast prihoda od sedam posto

U pet godina vrijednost tvrtke koja se bavi prodajom materijala i proizvoda za izradu namještaja po mjeri i uređenje doma, je udvostručena

53
Iverpan

Iverpan, hrvatska tvrtka koja se bavi prodajom materijala i proizvoda za izradu namještaja po mjeri i uređenje doma, prošlu je poslovnu godinu zaključila povećanjem prometa od osam posto, ostvarivši ukupan prihod nešto veći od 121 milijun kuna. Iako godina nije počela ohrabrujuće s padom prometa od 54 posto, tvrtka je aktivirala sve svoje resurse i uspješno završila 2020. godinu, izvijestili su iz kompanije.

Prihodi od prodaje povećani su za 6,8 posto, odnosno za 7,4 milijuna kuna, a rezultati su još bolji u dijelu dobiti prije oporezivanja, koja je 159 posto veća u odnosu na 2019. godinu te je iznosila oko 4,08 milijuna kuna.

Online prodaja

Premda je prvi lockdown u potpunosti zatvorio maloprodaju, Iverpan je nastavio poslovati online, iako, kako sami priznaju, oprema za uređenje interijera i elementi za izradu namještaja po mjeri baš i nisu pogodna roba za prodaju preko interneta.

Mladen Jambrović i Ivana Jurinec, članovi uprave Iverpana, istaknuli su izniman angažman zaposlenika uz koje su postigli sjajne poslovne rezultate, dodajući kako zbog intenzivnog i strateškog ulaganja u različite segmente poslovanja, tvrtka danas vrijedi dvostruko više nego prije pet godina.

Mladen Jambrović i Ivana Jurinec
Mladen Jambrović i Ivana Jurinec, članovi uprave Iverpana

Uz rast prihoda, rasle su i prosječne neto plaće za nešto više od pet posto. Zadovoljni su što u kriznoj godini nisu morali otpuštati zaposlenike, već su zaposlili 14 novih djelatnika. Iverpan, koji ove godine obilježava 30 godina rada, danas broji 204 zaposlenih, od kojih 78 radi izravno u proizvodnji.

>>Startup Ascalia prikupio 1,2 milijuna kuna svježeg kapitala