Alexander Sperl preuzeo upravljanje marketingom Tele2 Hrvatska

Od 1. prosinca 2018. godine Alexander Sperl pridružio se menadžment timu Tele2 Hrvatska na funkciji glavnog direktora marketinga gdje će voditi razvoj strategije, marketing proizvoda, upravljanje iskustvom korisnika, brend te korporativne komunikacije

u 15:18 Zadnja izmjena: 09.01.2019 u 14:41
85
Alexander Sperl
Alexander Sperl, direktor marketinga Tele2 Hrvatska

Od 1. prosinca 2018. godine Alexander Sperl pridružio se menadžerskom timu tvrtke Tele2 Hrvatska na funkciji glavnog direktora marketinga gdje će voditi razvoj strategije, marketing proizvoda, upravljanje iskustvom korisnika, brend te korporativne komunikacije.

Sperl je gotovo dva desetljeća proveo na vodećim pozicijama u telekomunikacijskoj industriji, a njegovo iskustvo obuhvaća mobilne te objedinjene mobilne i fiksne usluge u nekoliko zemalja. Bio je, između ostalog, CCO vodećeg teleoperatera u Austriji, CEO i CMO mobilnog teleoperatera u Srbiji te direktor marketinga i prodaje mobilnog operatera u Sloveniji. “Alexanderovo je međunarodno konzultantsko iskustvo osebujno, a u svijet telekomunikacija došao je iz Microsofta i Procter & Gamblea”, navodi se u priopćenju.

“Raduje me što sam dobio priliku pridonijeti razvoju i napretku hrvatskog telekomunikacijskog tržišta, a osobito se veselim suradnji s kolegama u Tele2 Hrvatska”, izjavio je prilikom dolaska Alexander Sperl.

“Imajući na umu Alexanderovo razumijevanje telekom industrije te bogato međunarodno iskustvo, uvjeren sam da će se vrlo brzo uklopiti u naš tim te znatno doprinijeti daljnjem rastu sektora marketinga i unapređenju kompanije općenito“, izjavio je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.