Katarina Miličević nova partnerica u Horwath HTL Zagreb

Ključna područja stručnosti nove partnerice Horwath HTL-a su brendiranje destinacija, menadžment i marketing u turizmu, istraživanje tržišta, marketing i prodaja u hotelijerstvu

134
Katarina Miličević
dr. sc. Katarina Miličević

Direktorica i suosnivačica tvrtke “thinktourism” te profesorica Sveučilišta u Ljubljani i Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta dr. sc. Katarina Miličević postala je nova partnerica u vodećoj globalnoj kompaniji za savjetovanje u hotelijerstvu, turizmu i industriji slobodnog vremena Horwath HTL Zagreb. U ovoj konzultantskoj tvrtki bit će odgovorna za razvoj novih usluga u području destinacijskog menadžmenta i hotelijerstva.

Ključna područja stručnosti nove partnerice Horwath HTL-a su brendiranje destinacija, menadžment i marketing u turizmu, istraživanje tržišta, marketing i prodaja u hotelijerstvu. Osim bogatog iskustva savjetovanja i rada u turističkom gospodarstvu, dr. sc. Katarina Miličević bavi se i akademskim radom te je provela i objavila niz znanstvenih istraživanja u području turizma.

Naime, dr. sc. Miličević je docentica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani i Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Donedavno je obnašala dužnost predsjednice HI CROATIA (Hrvatskoj ferijalnog i hostelskog saveza) koji je član Hostelling Internationala. Također, direktorica je i suosnivačica thinktourism-a, tvrtke koja je posvećena razvoju kreativnih rješenja za učinkovitije i odgovornije donošenje odluka u turizmu.

„Za mene je ovo sjajan profesionalni izazov, ali i potvrda dugogodišnjeg rada. Bit će mi zadovoljstvo s Horwath HTL timom razvijati nove usluge u području tzv. tradicionalnog konzaltinga“, izjavila je povodom svojeg imenovanja dr. sc. Katarina Miličević.

U lipnju 2019. godine Horwath HTL i thinktourism predstavili su eDEST sustav, inovativni analitički softver koji se koristi za tzv. image tracking turističkih destinacija. Ovaj isključivo hrvatski proizvod je namijenjen turističkim djelatnicima, ministarstvima, turističkim zajednicama, gradovima i općinama kako bi uz pomoć prikupljenih informacija o zadovoljstvu gostiju lakše upravljali svojim imidž procesom.