Marko Mintas, dosadašnji generalni direktor tvrtke Henkel Ukrajina za poslovnu jedinicu Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu, postaje Predsjednik Uprave Henkel Adria i Country Manager za Hrvatsku, Uz odgovornost za poslovnu jedinicu Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu preuzima dodatno zaduženje za poslovanje poslovne jedinice Beauty Care. U budućnosti će preuzeti upravljanje Henkelovim nove poslovne jedinice Henkel Consumer Brands, koj će obuhvatiti obje poslovne jedinice.
Marko Mintas stekao je titulu magistra ekonomje na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Uz formalno obrazovanje dodatno se usavršavao kroz razne programe od obrazovnih institucija poput INSEAD, IESE, Harvard Business School te Singularity University. Također je završio coaching edukaciju te je certificirani coach kanadskog instituta Erickson. Mintas je karijeru u Henkelu počeo prije 12 godina. Tijekom tih 12 godina, radio je na tržištima Hrvatske i Slovenije s različitim zaduženjima, između ostaloga kao voditelj prodaje, komercijalni direktor s country management zaduženjima te prokurist.
U dva navrata, ukupno gotovo 3 godine, radio je u korporativnoj centrali u Austriji, u internacionalnom marketingu i internacionalnoj prodaji za Istočnu Europu koja između ostaloga uključuje tržišta poput Austrije, Poljske, baltičkih država, Rusije, Turske te tržišta Srednje Azije. U posljednje dvije godine Marko Mintas je bio generalni direktor Laundry&HomeCare za Ukrajinu gdje je uspješno vodio poslovanje kompanije i u kriznim situacijama. Od listopada 2022. preuzima funkciju Predsjednika Uprave za Henkel Adria i Country Managera za Hrvatsku i Sloveniju, za poslovne jedinice Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu i Beauty Care, koje će u budućnosti činiti Henkel Consumer Brands.
Naime, tvrtka Henkel je početkom godine najavila spajanje dviju globalnih poslovnih jedinica Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu i Beauty Care u jednu novu poslovnu jedinicu Henkel Consumer Brands, koja će biti uspostavljena najkasnije do početka 2023.