Ružica Račić Mršo imenovana je direktoricom marketinga, a Slobodan Zlatanovski preuzeo je poziciju direktora prodaje kompanije Heineken Hrvatska. Oboje će biti članovi menadžment tima te će za svoj rad izravno odgovarati predsjednici Uprave Marti Bulhak, objavili su iz kompanije.
Njihovi prethodnici na ovim funkcijama, Filip Rabuzin i Romina Ivančić, svoje će karijere nastaviti izvan tvrtke.
Na novoj poziciji Ružica Račić Mršo bit će zadužena za oblikovanje strategije brendova te izvršavanje različitih marketinških funkcija. Sa svojom iznimnom stručnošću u području izgradnje i upravljanja brendom, usmjerenošću na postizanje rasta te sposobnošću prepoznavanja poslovnih prilika, zasigurno će doprinijeti jačanju tima.
Dugogodišnje iskustvo u međunarodnim kompanijama
Ružica ima više od 20 godina radnog iskustva u vodećim međunarodnim kompanijama u sektoru robe široke potrošnje. U Heineken Hrvatska dolazi iz The Coca-Cola Company Adria s pozicije menadžerice za poslovnu i komercijalnu strategiju, business partnera za marketinške, strateške i istraživačke timove, kao i za punionicu.
Prije TCCC-a, šesnaestogodišnju karijeru gradila je u tvrtki Nestlé gdje je bila odgovorna za upravljanje i komunikaciju brenda, uvide o tržištu i potrošačima te provedbu integriranih medijskih planova. Također je radila za Unilever Hrvatska gdje je pridonijela značajnom rastu kategorije proizvoda za osobnu njegu na domaćem tržištu.
Slobodan Zlatanovski, kao novoimenovani direktor prodaje, vodit će Heinekenov hrvatski prodajni tim s fokusom na održivi rast u svim kanalima. Također, bit će zadužen za izvrsnost u izvedbi i ostvarivanje komercijalnih ciljeva, ali i za razvoj planova i odnosa s kupcima i potrošačima.
Slobodan je devet godina proveo u kompaniji Nestlé SEM, gdje je radio na različitim pozicijama u prodaji, a posljednje je bio direktor prodaje Nestlé Professional North Hub Adriatic. Unatoč COVID-19 krizi uspio se dokazati kao snažan lider, osiguravši kontinuitet poslovanja u svim out-of-home kanalima. Uz to, provedbom nekoliko različitih projekata postigao je odlične prodajne rezultate u kategoriji hrane i pića, istovremeno održavajući profitabilnost i optimizirajući troškove.
Prije toga bio je voditelj prodaje za Hrvatsku kad je Nestlé Professional postizao dvoznamenkasti rast i profitabilnost. Slična postignuća imao je i kao nacionalni menadžer ključnih kupaca u Nestlé Srbija, ali i radeći u NELT d.o.o., najvećoj distribucijskoj tvrtki u Srbiji.