Željko Bak novi je Voditelj proizvoda u Lemaxu

Bak će u Lemaxu biti zadužen za razvoj i unaprjeđenje proizvoda, te otvaranje puta k digitalnoj transformaciji postojećih i novih korisnika.

u 13:06 Zadnja izmjena: 30.10.2019 u 13:06
31
Željko Bak

Željko Bak preuzeo je poziciju Voditelja tima proizvoda u tvrtki Lemax, ponuđača softvera za turističke agencije i touroperatore, koja je u nepunih godinu dana narasla s 35 na 85 zaposlenih i poslovnu 2018. godinu završila s prihodima od 1,85 milijuna eura. Posljednjih mjeseci Lemaxu su se pridružili vrhunski domaći stručnjaci koji prepoznaju tvrtku kao poželjnog IT poslodavca.

Bak je u Lemax prešao iz Infobipa u kojemu je proveo nešto više od dvije godine na poziciji programskog menadžera. U Lemaxu će biti zadužen za razvoj i unaprjeđenje proizvoda, te otvaranje puta k digitalnoj transformaciji postojećih i novih korisnika.

„Posljednjih deset godina proveo sam na pozicijama voditelja timova na razvoju proizvoda u multimedijskim i cloud inovativnim projektima na međunarodnoj razini. Drago mi je što svoja znanja i iskustva mogu prenijeti u brzorastući tim i brzorastuću, globalno prisutnu tvrtku poput Lemaxa. Prepoznao sam Lemax zbog jedinstvenog proizvoda za turističku industriju te ću zajedno s timom utjecati na postizanje međunarodnog utjecaja osiguravajući tržištu nove poslovne modele i prakse. Posebnu pozornost usmjeravat ću na odnos s postojećim korisnicima i usmjeravanju k digitalnoj transformaciji.“ , kazao je Željko Bak.

Razvoj digitalnih proizvoda u cloud okruženju

Svoje radno iskustvo stjecao je u tvrtkama DCM, B.net Hrvatska i Vipnetu prošavši od prodajnih uloga pa sve do razvoja proizvoda. S gotovo dva desetljeća iskustva u dizajniranju proizvoda, upravljanju i marketingu u telekomunikacijskpj i ICT industriji, Bak se posvetio razvoju i upravljanju digitalnih proizvoda u cloud okruženju paralelno radeći na unaprjeđenju vlastitih menadžerskim vještina. 2017. godine, kao dobitnik Cotrugli Business School stipendije, završio je Executive MBA program koji mu je osigurao znanja iz poslovnog upravljanja, financija i ljudskih potencijala.

Upravljanje i politika proizvoda u Lemaxu ključne su strateške odrednice tvrtke koja osim interne konsolidacije s odjelima marketinga i razvoja, za cilj ima dvije komponente. S jedne strane riječ je o unaprjeđenju softvera za turističke agencije i touroperatore koji će osigurati pokrivenost tržišta u Hrvatskoj. S druge strane riječ je optimizaciji rješenja s kojom će softversko rješenje prilagoditi međunarodnim potrebama i ojačati globalnu prisutnost tvrtke.