Na području Koprivnice u različitim fazama realizacije su četiri kružna raskrižja. Pri kraju je gradnja rotora kod HAK-a, gradit će se rotori kod podvožnjaka blizu Podravke i na Podravskoj magistrali, a priprema se dokumentacija za rotor na Trgu mladosti.
Gradnja rotora raskrižja na spoju Ulice Ivana Mažuranića, Starogradske i Špoljarske ulice kod zgrade koprivničkog HAK-a je pri kraju. Radovi su vrijedni 668.000 eura, a izvođač je Koming. Radovi su počeli potkraj listopada, a trebali bi završiti krajem veljače ili početkom ožujka, nakon čega će raskrižje biti otvoreno za promet.
Očekuje se da će ove godine početi gradnja još dva velika rotora: jednog na Podravskoj magistrali, a drugog na križanju kod Podravkinih silosa na zapadnom ulazu u grad.
Oba spomenuta rotora su u nadležnosti Hrvatskih cesta, a Grad Koprivnica će sufinancirati projekt. Rotor na križanju Podravske magistrale (DC-2) i Radničke ceste posebno je važan kako bi se povećala sigurnost za pješake i bicikliste, posebno onih s područja prigradskih naselja Draganovac i Starigrad, koji trenutačno prelaze prometnu magistralu i željezničku prugu uz veliki rizik. HŽ i Hrvatske ceste nisu pristale na to da se ispod magistrale i pruge izgradi pješački pothodnik.
Sada je Grad s dogovorio s državnim tvrtkama da se na tom križanju izgradi rotor te pješački prijelaz preko pruge. Za izradu projektne dokumentacije u gradskom proračunu planirano je oko 33.000 eura s PDV-om. Prema neslužbenim najavama, radovi bi mogli bi početi u ovoj godini, nakon što bude završena projektna dokumentacija i ishodovane sve dozvole.
Ove godine trebala bi početi i gradnja rotora na križanju Zagrebačke i Varaždinske, kod podvožnjaka blizu Podravke. Za izradu glavnog projekta Grad Koprivnica je također predvidio u proračunu oko 33.000 eura.
Četvrti rotor trebao bi se graditi na Trgu mladosti, nedaleko središta grada. U gradskom proračunu za izradu projektne dokumentacije predviđeno je oko 10.000 eura. No, nije sigurno da će se rotor početi graditi u ovoj godini.