Poslušajte kako zvuči Mastercard

Sa zvučnim identitetom brend Mastercard dobiva novu dimenziju, a zvuk predstavlja važnu komponentu po kojoj ljudi prepoznaju Mastercard, istaknuo je Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija Mastercarda

u 11:34 Zadnja izmjena: 09.02.2019 u 13:50
33
zvučni identitet

Mastercard nastavlja s transformacijom branda te u njegovu arhitekturu uključuje i specifičan audio identitet. Takav razvoj će korisnicima omogućiti da gdjegod se susretali s Mastercardom – bilo da je riječ o fizičkom, digitalnom ili zvučnom okruženju – prepoznaju posebnu i lako pamtljivu melodiju. Ova vijest dolazi nekoliko tjedana nakon što je kompanija najavila da u svom poznatom logotipu ostavlja samo simbol.

Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard, prilikom predstavljanja novog zvučnog identiteta istaknuo kako brend Mastercard time dobiva novu dimenziju te da zvuk predstavlja važnu komponentu po kojoj ljudi prepoznaju Mastercard. “Postavili smo ambiciozan cilj: kreirati melodiju koja će biti posebna i autentična, a opet prilagodljiva na globalnoj razini i među raznim žanrovima. Važno je da zvučni identitet uvršćuje našu prisutnost, i da rezonira u svim zemljama svijeta“, rekao je Rajamannar.

Globalno rezoniranje, lokalna relevantnost

Kako bi osigurali da nova melodija odgovara ljudima diljem svijeta, Mastercard je pozvao različite glazbenike, umjetnike i agencije iz cijelog svijeta, uključujući i poznatog glazbenog inovatora Mike Shinoda iz grupe Linkin Park.

Rezultat je posebna i lako pamtljiva melodija koja je prilagodljiva u različitim kulturama, zbog čega je lokalno relevantna, uz istovremeno zadržavanje konzistentnog izričaja brenda bilo gdje u svijetu. Korištenje različitih instrumenata i tempa pomaže u izražavanju Mastercardove melodije u nekoliko jedinstvenih stilova, uključujući i brojne interpretacije vezane uz određene regije. Mastercardova melodija temelj je zvučne arhitekture i zaživjet će na različitim platformama, od zvučnih logotipa, glazbenih partitura do specifičnih zvukova na prihvatnim mjestima u maloprodaji.

“Ono što najviše volim oko melodije je njezina prilagodljivost i laka upotreba u različitim kontekstima“, rekao je Mike Shinoda, dodavši kako je sjajno vidjeti kako se veliki brand povezuje s ljudima kroz glazbu.

Digitalni brand za digitalnog potrošača

Procjenjuje se kako će tzv. glasovna kupnja dosegnuti 40 milijardi američkih dolara do 2022. godine. Audio identiteti će u bližoj budućnosti biti način povezivanja s kupcima, ali i alati koji korisnicima omogućavaju kupnju i plaćanje u svijetu koji svakim danom sve digitalniji.

Nova melodija bit će predstavljena tijekom 61. dodjele nagrada Grammy. U sklopu dodjele Mastercard će predstaviti novi marketinški program čija će glavna zvijezda biti pjevačica Camilla Cabello. Bit će to prvo kreativno rješenje koje će uključivati novi audio identitet. Nakon Sjedinjenih Država predstavljanje novog zvučnog identiteta će se nastaviti na dodjeli Brit Awards nagrada te na sajmu Mobile World Congress u Barceloni.

Dodatne aktivacije i zvučne integracije bit će objavljene u nadolazećim mjesecima, a na platformi priceless.com lansirat će se i funkcionalnost za pametne zvučnike.

Poslušajte zvuk transakcije.