Nestlé članovi upravljačkog tima predstavili su u utorak poslovne rezultate za Hrvatsku u prvom kvartalu, nove trendove i inovacije u asortimanu te odgovor kompanije na potrebe lokalne zajednice.
Nestle je na hrvatsko tržištu u prvom kvartalu ove godine prodao robu u vrijednosti od 8,2 milijuna švicarskih franaka (oko 57 milijuna kuna), što predstavlja organski rast od 3,1 posto. U prošloj godini Nestle ja na hrvatskom tržištu ostvario prihod od prodaje u iznosu od 37,2 milijuna franaka, što pak predstavlja organski rast od 11,8 posto.
Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju, kao prioritete istaknuo je očuvanje zdravlja zaposlenika, osiguranje kontinuiteta poslovanja te podršku zajednici.
U Hrvatskoj Nestle s tržišnim udjelom od 44,8 posto drži prvo mjesto u segmentu Instant kava, dok je drugi u segmentu mlijeka za dojenčad (29,8%), žitaricama (22,5%) i hrane za kućne ljubimce (14,5%).
“Naša zadaća da poboljšamo kvalitetu života i doprinesemo zdravijoj budućnosti važnija je no ikad prije. Od našeg lanca opskrbe, preko naših tvornica, svakodnevno radimo kako bismo osigurali da i dalje zadovoljavamo prehrambene potrebe brojnih obitelji u ovim izazovnim vremenima. Poslovanje danas je znatno drugačije nego prije tri mjeseca – bilježi se veliki porast e-poslovanja, blizine mjesta kupnje postaje sve važnija, u kupovinu se odlazi rjeđe, a potrošači su sve osjetljiviji na cijene. To je smjer kojim ćemo se i mi voditi prilikom kreiranja asortimana i prodajnih planova”, rekao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Rast e-Prodaje posebno je izražen u kategorijama pakirane hrane (s 5 na 10 posto) te pića (s 3 na 7 posto).
Zadnja istraživanja ponašanja potrošača u regiji pokazuju povećanje vremena koje se provodi s obitelji, veliki porast aktivnosti kuhanja uz koju se veže i korištenje svježih namirnica te priprema zdravijih obroka.
“Neprekidno radimo na tome da naši proizvodi budu još ukusniji, zdraviji i održivi za okoliš. U tom smjeru krenuli smo i s brojnim inovacijama u asortimanu. Ponosna sam što je 95% našeg MAGGI i THOMY asortimana danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli te više povrća i cjelovitih žitarica. Hrvati vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih obroka, stoga smo lansirali veliku inovaciju „Magija okusa“, dodatak jelima s povrćem, bogatog punog okusa bez kompromisa te MAGGI BIO Bouilons organske kocke za kuhanje”, rekla je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe, najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu za ovu godinu.
“Preuzeli smo na sebe obveze i dalje ostati uz hrvatsko društvo, kontinuirano podržavati njegov daljnji razvoj i napredak te u budućnosti poduzimati aktivnosti kako bismo očuvali i zaštitili resurse za buduće generacije”, izjavila je Neli Angelova, direktorica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe, naglasivši kako kompanija nastavlja i sa značajnim ulaganjima resursa u edukaciju osnovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti tjelesne aktivnosti, podršku boljoj zapošljivosti mladih te snažno kreće s inicijativama za očuvanje okoliša.
Nestlé je najavio velike ambicije za Hrvatsku: projekt Vrtim Zdravi Film, koji se bavi edukacijom mladih o pravilnoj prehrani, ove godine slavi desetu obljetnicu te je njegov cilj doseći ukupno 1.000 osnovnih škola, 70.000 učenika i 25.000 roditelja. Inicijativama za bolju zapošljivost mladih do 30 godina kroz edukacije poput Nestlé Summer’s Cool, programe prakse i pripravništva planira više od 500 mladih pripremiti za tržište rada, dok uz obavezu da do 2025 100% proizvoda ima ambalažu koja je reciklirana ili se može ponovo upotrijebiti kreće s lokalnim aktivnostima za podizanje svijesti o važnosti recikliranja.
“Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini” – poručio je za kraj Laurentiu-Florin Dimitriu.