Potpisan ugovor za gradnju ceste od od čvora Škurinje do luke Rijeka

Ovim projektom izgradit će se nova prometnica DC403, od čvora Škurinje na riječkoj obilaznici do novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali u riječkoj luci duga 2977 metara, s 380 metara pristupne ceste

92
DC403

U Rijeci su u četvrtak, 18. lipnja, potpisani ugovori s izvođačima radova na državnoj cesti DC403 od čvora Škurinje do luke Rijeka te za izvođenje radova produbljenja morskog dna na terminalu Jadranska vrata. Ugovori su vrijedni 554 milijuna kuna, a projekti se sufinanciraju bespovratnim sredstvima iz fondova Europske unije.

Ugovor o izgradnji državne ceste DC403 od čvora Škurinje do luke Rijeka potpisali su Josip Škorić, predsjednik uprave Hrvatskih cesta, i Kristjan Mugerli u ime odabrane zajednice izvođača ponuditelja koju čine Kolektor CPG iz Slovenije, GP Krk iz Hrvatske i EURO-ASFALT iz Bosne i Hercegovine. Vrijednost ugovora iznosi 456,36 milijuna kuna.

Ovim projektom izgradit će se nova prometnica DC403, od čvora Škurinje na riječkoj obilaznici do novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali u riječkoj luci duga 2977 metara, s 380 metara pristupne ceste. Na toj prometnici su tunel Podmurvice duljine 1,2 kilometara, vijadukt Piopi s 316 metara, vijadukt Mlaka sa 144 metra i podvožnjak s 56 metra duljine.

Rok za izgradnju ceste je 30 mjeseci od početka radova, a očekuje se da bi u promet mogla biti puštena krajem 2022. ili početkom 2023. godine.

>>Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt grade najskuplju cestu u Hrvatskoj

Drugi ugovor odnosi se na izvođenje radova u okviru projekta “Unaprjeđenje infrastrukture u luci Rijeka – produbljenje južnog veza” u vrijednosti 78,17 milijuna kuna odnsno 97,71 milijun kuna ako dodamo i PDV. Ugovor su potpisali Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka, i Orianna Boscolo Contadin, članica uprave talijanske tvrtke Nuova Co.ed.Mar. Ugovor obuhvaća radove produbljenja morskog dna u duljini od 100 metara uz obalni zid južnog veza čime će se izjednačiti dubina mora u dužini od 428 metara operativne obale Kostrensko pristanište na kontejnerskom terminalu Brajdica, kojim upravlja tvrtka Jadranska vrata (AGCT).

Sredstva za ove projekte osigurana su putem europskih fondova. Cesta DC403 dobila je potporu iz Europskog regionalnog fonda, Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., dok je projekt produbljivanja južnog veza sufinanciran iz programa Connecting Europe Facility (CEF).