Investicijom u novu proizvodnu liniju Podravka je razvila potpuno novi proizvodni postupak i postala prva u svijetu koja je ajvar uspjela zapakirati u squeeze pakiranje. Prateći trendove tržišta i osluškujući potrebe potrošača, Podravkin marketinški i istraživački tim zajedničkim su snagama stigli do idealne kombinacije praktičnosti i inovativnosti. Pritom su zadržane sve karakteristike dobro poznatog Podravkinog ajvara, bez umjetnih aroma i konzervansa, a novo pakiranje otvorit će brojne nove mogućnosti jednostavne uporabe.
Investicija ukupno vrijedna više od 40 milijuna kuna odnosi se na dovršetak radova i ulaganja u modernizaciju pogona za preradu voća i povrća, nove tehnologije i nove proizvode tvornice Kalnik. Sve to rezultiralo je četverostrukim povećanjem proizvodnje squeeze proizvoda, s pet tisuća komada po smjeni prije, na dvadeset tisuća komada po smjeni sada.
Projekt su sufinancirale Europska unija iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj i Republika Hrvatska iz mjere 4.2.1. Programa ruralnog razvoja 2014. − 2020. čime je Podravki odobreno 19,4 milijuna kuna bespovratnih sredstava.
“Ovom investicijom omogućili smo povećanje kapaciteta za preradu voća i povrća, ali njezina najveća vrijednost je linija koja nam omogućava potpuno inovativan način pakiranja ajvara i drugih proizvoda. Ponosni smo da je naš tim stručnjaka osmislio ajvar squeez pakiranje koje je prvo takvo u svijetu i već postaje hit među potrošačima. Modernizacija Podravkinih proizvodnih pogona u punom je zamahu, što će nam omogućiti dodatne inovacije i jačanje naše konkurentnosti u 70 zemalja u koje izvozimo svoje proizvode”, rekla je predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić.
Investicijsko ulaganje odnosi se na nabavu nove opreme, i to na liniju za prihvat, preradu i aseptičko punjenje voća, nabavu dodatnih vakuumskih kotlova s pripremom, kako bi se osigurali dodatni kapaciteti proizvodnje te zamjenu i modernizaciju postojeće opreme za pakiranje. Također, projekt je uključivao i građevinske radove na rekonstrukciji i sanaciji skladišnih prostora koji će se prenamijeniti u proizvodni prostor.
Ovim investicijskim ulaganjem uvode se i novi proizvodi: džemovi, marmelade, ekstra džemovi, pekmez od šljiva, nove vrste ajvara, povrtni namazi, voćni namazi, voćna punila i proizvodi pakirani u takozvanu squeeze ambalažu. Jedan od ciljeva ove investicije svakako je i povećanje cjenovne konkurentnosti Podravkinih proizvoda na domaćem, ali i međunarodnim tržištima. Drugi dio investicija odnosi se na uvođenje novih pakiranja i ambalaže, a sljedeći korak omogućit će pokretanje i novog inovacijskog ciklusa.