Na mostu preko Drave kod Petrijevaca potpisan je u utorak ugovor o nastavku gradnje koridora Vc kroz Baranju. Koridor će se nastaviti graditi u punom profilu. Naime, ranije je bila predviđena gradnje brze ceste, ali nova Vlada odlučila je da se gradi autocesta punog profila.
Vrijednost radova na 17,5 kilometara dugoj dionici od Halasice do Belog Manastira iznosi 59 milijuna eura bez PDV-a, a rok za dovršetak gradnje je 24 mjeseca od početka radova.
Potpisanim ugovorom u radove na poddionici od mosta Halasica do Belog Manastir uveden je konzorcij u kojem su građevinske tvrtke Osijek-Koteks kao vodeći partner i GP Krk kao pridruženi partner.
Hrvatska Vlada nije odustala od velikih infrastrukturnih projekata pa se nastavlja gradnja Pelješkog mosta, Istarskog ipsilona, nastavljaju se veliki željeznički projekti, a sada se nastavljaju i radovi na koridoru Vc, istaknuo je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.
Projekt je sufinanciran u suradnji s Europskom bankom za obnovu i razvoj i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak.
U tijeku je i izrada idejnog projekta za preostalih pet kilometara autoceste od Belog Manastira do mađarske granice. Točka spajanja autocesta je između Branjinog Vrha i Ivandarde (Mađarska).
“Koridor Vc proteže se od Mađarske preko Hrvatske do Bosne i Hercegovine, u punoj duljini od 702 kilometra od Budimpešte do Ploča. Vjerujemo da će naša dionica biti prva završena i da će koridor Vc kroz Hrvatsku u cijelosti biti završen do kraja 2023. godine”, rekao je ministar Butković.