Sense Consulting mijenja ime u Apsolon

Novo ime i vizualni identitet pozicioniraju tvrtku kao savjetnika za uspješnije poslovanje u digitalnom dobu

u 11:51 Zadnja izmjena: 25.03.2019 u 11:53
393
Apsolon
Apsolon - novi ured

Sense Consulting, jedna od vodećih konzultantskih tvrtki u jugoistočnoj Europi objavila je danas promjenu imena u Apsolon. Promjenu imena prati i novi slogan Mjera za uspjeh koji naglašava njihov status predvodnika u područjima digitalne transformacije poslovanja, financijskog i poslovnog savjetovanja te razvoja suvremene javne uprave.

“Vjerujemo da ako želiš promijeniti svijet, započni prvo s promjenama kod sebe! Novo ime i osuvremenjeni izgled odraz su našeg mentalnog sklopa sklonog promjenama, inovativne korporativne kulture, fokusa na najvišu kvalitetu isporuka, preciznost u radu i prepoznavanje šire slike. Novi brend jasnije prikazuje naše vrijednosti, vještine i znanja. Rebrandingom ujedno želimo naglasiti ponudu cjelovitog portfelja usluga, proizvoda i kompetencija potrebnih za digitalnu transformaciju poslovanja – kako brzorastućih manjih i srednjih tvrtki ili gradova, tako i javne uprave bilo gdje u svijetu.”, komentirao je Vedran Antoljak, jedan od osnivača te glavni partner u tvrtki Apsolon, promjenu imena, novi vizualni identitet i rebranding.

Više od 560 klijenata u 20 zemalja

Apsolon je hrvatska tvrtka koja više od deset godina uspješno osigurava rast svojim klijentima – tvrtkama, organizacijama i javnim upravama iz 20 zemalja. Dosad su surađivali s preko 560 klijenata, a čak njih 90 posto odlučuje nastaviti suradnju s Apsolonom nakon prvog odrađenog projekta. Dvije su godine zaredom dobitnici nagrade European Business Award na nacionalnoj razini i niza drugih priznanja, uključujući i nagradu UNDP-a za razvoj javne uprave, i jedina hrvatska konzultantska tvrtka čiju je kvalitetu prepoznao Financial Times.

U kompaniji su ponosni i na činjenicu da su se, usprkos velikoj konkurenciji međunarodnih konzultantskih tvrtki, uspjeli nametnuti kao prvi izbor zbog specifičnih iskustava i znanja potrebnih za zemlju poput Hrvatske.

Osim što su izravno pozitivno utjecali na konkurentnost i učinkovitost odabranih javnih institucija i tvrtki u Hrvatskoj, niz klijenata iz međunarodnog okruženja, također, je prepoznao njihovu stručnost. Tako su njihovi stručnjaci prošle godine nekolicini srednjih tvrtki omogućili više od 10-postotno povećanje profitabilnosti kroz provedbu digitalne transformacije poslovanja, a vodećoj hrvatskoj pivovari su pomogli realizirati bespovratne potpore za investiciju vrijednu više od 40 milijuna kuna.

Uz novo ime i novi poslovni prostor

Apsolon se specijalizirao i za podršku u razvijanju Smart City projekata za lokalne zajednice, a bili su ključni i u smanjivanju administrativnih prepreka u Armeniji, što je u konačnici rezultiralo napretkom zemlje sa 61. na 38. mjesto na Doing Business ljestvici Svjetske banke i time značajnim povećanjem investicija.

“Poslovni smo savjetnici, detaljni i sveobuhvatni u svom radu, strastveni i odvažni u stvaranju novih znanja te strateški i kreativni u pronalaženju boljih rješenja. Kao vodeća hrvatska konzultantska tvrtka želimo stvoriti snažniju, perspektivniju budućnost za naše klijente, ali i lokalnu zajednicu u kojoj posluju.”, istaknula je Mirjana Samardžić Novoselec, partnerica u Apsolonu.

Osim promjene imena, tvrtka je prošli tjedan preselila u novi poslovni prostor koji također odražava duh tvrtke. Novi ured koncipiran je tako da se u njemu zaposlenici i klijenti osjećaju motivirano. Ued uključuje Apsolon Cafe, sobu za druženje, telefonske govornice za dulje razgovore, prostor za odlaganje bicikala te prostor za održavanje Design Thinking radionica.