Sir Martin Sorell, osnivač WPP-a, na Danima komunikacija

Osnivač najveće marketinške mreže na svijetu – WPP-a i najpoznatija osoba u industriji tržišnog komuniciranja dolazi u Rovinj

83
Martin Sorrell
Sir Martin Sorrell - S4 Capital Photo © Chris McAndrew / All Moral Rights Asserted 2018

Na Dane komunikacija, koji se održavaju u Rovinju od d 28. do 30. ožujka, dolazi Sir Martin Sorrell, osnivač najveće marketinške mreže na svijetu WPP-a i jedna od najutjecajnijih osoba na svijetu prema Time 100, najavili su organizatori Dana komunikacija na press konferenciji.

“Svake godine dovodimo sve bolje predavače. Mali lokalni festival izrastao je u mjesto koje posjećuju neke od najvećih faca naše industrije. Ove godine ih imamo već dosta, a šećer dolazi na kraju – Sir Martin Sorrell, osoba koju je ugledni The New Yorker proglasio najvećim celebrityem u svijetu tržišnog komuniciranja. Ovo je novi veliki iskorak našeg festivala kojem već dugo tepaju “mali Cannes“, a koji ne želi biti ničiji mali”, s entuzijazmom je najavila Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i programa.

Sir Martin Sorrell karijeru je započeo prije više od trideset godina preuzimanjem male britanske tvrtke za proizvodnju žičanih košarica za dućane zvane Wire and Plastic Products i od nje stvorio multinacionalnog marketinškog giganta, tvrtku WPP koja je brojčano i po prihodu najveća na svijetu s više od 3000 ureda u 112 zemalja. Danas je WPP vlasnik nekih od najvećih oglašivačkih agencija na svijetu među kojima su Grey, Ogilvy, GroupM, MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Kantar i brojne druge.

Na čelu tvrtke bio je duge 33 godine i time postao najdugovječniji te najbolje plaćeni direktor, i to tvrtke koja se nalazi na cijenjenom Financial Times Stock Exchange 100 indexu. Nakon višegodišnjeg uspješnog rada u WPP-u Sorrell je odstupio s mjesta izvršnog direktora i posvetio se novom izazovu i projektu – tvrtki S4 Capital.

Quickie u šumici

“Na Danima komunikacija serviramo znanje na pladnju – dovodimo rekordan broj predavača, a kreiran je najjači program dosad”, izjavio je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e.

Bruketa je najavio još jednu novost; koliko su Dani komunikacija zapravo neuobičajen festival znaju i sami predavači koji nakon svog predavanja odlaze na quickie u šumicu. Riječ je, naravno, o novoj dvorani Quickie koja se nalazi u šumici hotela Lone i koja je jedinstvena po tome što će sudionici predavače moći izravno pitati sve što ih zanima – i na ta pitanja dobiti jednako izravne odgovore.

Predavači na Danima Komunikacija

Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posjećenosti. Do sada najavljeni predavači na Danima komunikacija su:

  • Sir Martin Sorrell (Chairman, S4 Capital);
  • Matt Biespiel, osvajač nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu;
  • Yousef Tuqan Tuqan, digitalni evanđelist;
  • Ralph Echemendia, etički haker;
  • Mark Adams, potpredsjednik VICE Media s titulom Star of Tech City;
  • Oobah Butler, prankster, novinar i autor br. 1 fake restorana u Londonu na Trip Advisoru (projekti: The Shed, Giorgio Peviani Jeans, fake Oobah);
  • Yifei Chai, autoritet u svijetu novih tehnologija i AI-ja za brendove;
  • Mark Earls, autor bestsellera i stručnjak za bihevioralni marketing;
  • Steve Vranakis, izvršni kreativni direktor Google Creative Laba;
  • Swati Bhattacharya, prva kreativna direktorica u Indiji i ambasadorica Cannes Lionsa;
  • Che-Wei Wang, lider generativnog dizajna, MIT alumni i izlagač poznate MoMA-e;
  • Jessica Chapplow (e-commerce & emerging platforms);
  • Aaron Sherinian (Vice President, Global Communications Transformation, Philip Morris);
  • Ali Ali, jedan od top 10 redatelja na svijetu i autor slavnog virala Never Say No to Panda te mnogi drugi.

Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com