Studenac podupire istarske proizvođače prehrambenih proizvoda

Vodeći maloprodajni lanac na Jadranu autohtonim proizvodima unaprijedio je zadovoljstvo kupaca, a time i svoje poslovne rezultate kao i one lokalnih partnera tijekom ključnih turističkih mjeseci

44
#Birajistarsko Studenac
Ana Ritosa, vlasnica Vina Ritosa

Snažna međusobna potpora Studenca i vodećih istarskih proizvođača prehrambenih proizvoda doprinijela je poboljšanju prodajnih rezultata tog maloprodajnog lanca u istarskoj regiji. To je rezultat projekta #BirajIstarsko koji je Studenac pokrenuo uoči turističke sezone i tako investirao u promociju istarske tradicije i dvadesetak lokalnih proizvođača, kako bi unaprijedio asortiman autohtonim proizvodima te povećao zadovoljstvo kupaca.

U više od 100 marketa u Istri dostupni su prepoznatljivi proizvodi kao što su tartufi, maslinovo ulje, fuži, šurlice i mnogi drugi suhomesnati, mliječni i pekarski proizvodi, a iz Studenca potvrđuju da kupnja lokalnih proizvoda ima višestruku vrijednost u poticanju i razvoju domaće poljoprivrede, a kupci su zadovoljniji kada mogu kupiti i vrhunske autohtone proizvode.

„Osim plasmana u asortiman Studenca, proizvođačima su na raspolaganju naša prodajna mreža i marketinška podrška. Naime, gospodarska kretanja nikomu ne idu na ruku, ali u Studencu uvijek nastojimo biti korak do kupaca, pa je i ovaj projekt ciljao na povećanje njihova zadovoljstva te u konačnici bolje prodajne rezultate u ključnim mjesecima za nas i naše lokalne partnere. Ovakve su investicije nužne bez obzira na izazovna vremena i iznimno smo sretni zbog zadovoljnih kupaca, pa zato istražujemo i mogućnosti za uvođenje lokalnih verzija s autohtonim proizvodima i u drugim regijama na Jadranu”, istaknuo je Michal Wojciech Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

>>Studenac preuzima Istarske supermarkete

Podrška ruralnom razvoju Istre

Jedan od proizvođača čiji se asortiman može naći na policama Studenca je i istarski brend Histris iz Poreča. Izrastao je iz tradicije i umijeća u obradi mesa i spravljanju mesnih delicija, a svježe meso i mesne prerađevine su 100 posto hrvatskog podrijetla. Dalibor Matišić, direktor Histrsa, istaknuo je kako su izuzetno zadovoljni suradnjom i prilikom za predstavljanje svojih proizvoda: “Uvijek rado ističemo korektan i partnerski odnos suradnje jer je upravo on ključan. Domaći proizvođači često mogu pokriti potrebe tržišta i očekujemo da se maloprodaja još snažnije okrene hrvatskim brendovima.”

Studenac kao vodeći maloprodajni lanac na Jadranu proteklih godina neprestano ulaže u poboljšanje svojeg asortimana i prilagodbu poslovanja radi ispunjavanja potreba svojih kupaca. Podrška ruralnom razvoju Istre tako je samo jedan od primjera.

„Kupci su iznimno pozitivno reagirali, ali nama je jednako vrijedan izravan razgovor i emocija koju smo postigli na degustacijama koje smo tijekom ljeta organizirali u našim prodavaonicama u Istri. Trenutačno u asortimanu Studenca u istarskim prodavaonicama imamo pedesetak vrsta artikala proizvođača i OPG-a iz te regije te smo otvoreni za razgovore i s ostalim lokalnim proizvođačima“, poručio je Dragan Dragojlović, član Uprave zadužen za prodaju u sjevernoj regiji Studenca