Telemach Hrvatska uvodi novi vizualni identitet na prodajna mjesta

Telemach Hrvatska najavio je velike investicije u razvoj mreže, do 230 milijuna eura u mobilnu i fiksnu mrežu. U prvim danima 2021. povećali su tim za 50 novih zaposlenika.

131
Telemach Hrvatska
Mislav Galler, glavni direktor za prodaju u Telemachu Hrvatska

Prodajna mjesta Telemacha Hrvatska od danas imaju novi izgled i identitet koji objedinjuje vrhunsku tehnologiju i moderan dizajn. Početak je to najavljenih investicija u Hrvatskoj, koje će u narednom periodu uključivati i razvoj mobilne i fiksne mreže, izvijestili su iz kompanije.

Uvođenje novog vizualnog identiteta još je jedan korak u reorganizaciji i transformaciji poslovanja, nakon što je Tele2 prošle godine preuzela United Grupa te je uslijedila promjena imena kompanije u Telemach Hrvatska. Novi brend i vizualni identitet bit će predstavljeni tijekom prve polovice ove godine.

Mislav Galler, glavni direktor za prodaju u Telemachu Hrvatska.istaknuo je da novi koncept prodajnih mjesta korisnicima pruža najbolje moguće iskustvo, a istovremeno i postavlja trendove u industriji poštujući najviše standarde kvalitete usluge i proizvoda

“Pri ulasku u preuređeno prodajno mjesto korisnici odmah doživljavaju najvažnije iz ponude, i to u ugodnom okruženju jer ih dočekuju prirodni i industrijski elementi, poput drvenog namještaja, digitalnih zaslona i LED rasvjete, usklađeni u elegantnom i otvorenom rasporedu prema najnovijim trendovima u dizajnu. Također, ovakav otvoreni format prodajnim savjetnicima olakšava pristup korisnicima i bolju interakciju s njima, omogućujući im da još više unaprijede korisničko iskustvo”, kazao je Galler.

>>Tele2 postao Telemach Hrvatska i najavio ulaganje od 230 mil. eura

Investicije od 230 milijuna eura u narednih pet godina

Ovo je tek prva u nizu investicija i novosti koje korisnici mogu očekivati u 2021. godini, ističu iz kompanije te podsjećaju na najavljeno ulaganje do 230 milijuna eura, što predstavlja jednu od najvećih stranih investicija u Hrvatskoj. Dio je to petogodišnjeg plana sa 130 milijuna eura ulaganja u modernizaciju mobilne mreže, i to u proširenje pokrivenosti, poboljšanje kvalitete i uvođenje ultrabrze 5G tehnologije. Dodatnih 100 milijuna eura uložit će se u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućiti ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.

Time će ujedno transformirati poslovanje iz operatora usmjerenog na jedan segment u potpuno konvergiranu kompaniju koja korisnicima pruža visokokvalitetne telekomunikacijske usluge i vrhunsko korisničko iskustvo.

Pedeset novih zaposlenika u 2021. godini

Telemach Hrvatska je, bez obzira na sve javnozdravstvene i gospodarske okolnosti u 2020. godini završio s 422 zaposlena, a u prvih nekoliko dana 2021. već su povećali tim za 50 kolega. Nastavak pozitivnih poslovnih trendova očekuju i dalje jer u digitalizaciji vide okosnicu ubrzanog gospodarskog napretka Hrvatske, poručili su iz kompanije.

Podsjetimo, u sklopu United Grupe u Hrvatskoj, uz Telemach Hrvatska, posluju televizije i portali Sport Klub i N1, Nova TV, Doma TV kao i portal dnevnik.hr.