U Crikvenici je 15. listopada počela gradnja boutique hotela s 39 soba i jednim apartmanom. Investitor je tvrtka MBM Commerce iz Sesveta, jedna od vodećih u Hrvatskoj u montaži i servisiranju rashladnih i klimatizacijskih uređaja. Boutique hotel gradi se na mjestu nekadašnjeg prenoćišta, otvorenog 1904. godine, a trebao bi biti završen iduće godine, ako epidemiološke mjere to dozvole.
Investitori su Crikvenicu prepoznali kao turističko odredište s dobrim geografskim položajem, dobrom cestovnom povezanošću i stoljetnom turističkom tradicijom.
Hotel će imati 82 kreveta, a gostima će na raspolaganju biti restoran s 96 sjedećih mjesta u zatvorenom prostoru i 40 mjesta na terasi, lounge bar s 19 sjedećih mjesta u zatvorenom prostoru i 20 na terasi, wellness s masažom, saunom i zonom za opuštanje te, na najvišoj etaži, bazen s terasom i jacuzzijem, teretana i health bar. Podzemna garaža imat će 13 parkirnih mjesta.
Boutique hotel će imati i multifunkcionalne, dodatno opremljene prostore pogodne za održavanje kongresa, seminara, prezentacija i sličnih događanja.
U mediteranskom stilu
“Prostori će biti uređeni tako da se odabirom boja, materijala i opreme u interijeru što bolje uklope u mediteranski okoliš, a hotel će biti izgrađen domaćim snagama, naravno primjenjujući domaće proizvode, ali i materijale dostupne na europskom tržištu kako bismo postigli planirani efekt”, rekla je voditeljica projekta Marina Baketić Kruhek.
“Počeli smo s gradnjom nakon ishođenja potrebne dokumentacije i nakon završetka turističke sezone, ali ovo je projekt koji se prilično dugo planira. Prve studije započeli smo 2015. godine, ali zbog specifičnosti lokacije i pronalaženja optimalnog rješenja koje bi zadovoljilo sve strukture, postupak se odužio. Mislimo da moramo biti spremni s hotelom kad počne oporavak turizma”, dodala je.
“Veseli nas svaka nova investicija u hotelski smještaj. Posljednjih nekoliko godina u Crikvenici se dogodilo dosta novih zvjezdica u hotelskom segmentu. To je jako pozitivno za čitavu destinaciju jer je naš cilj podizati kvalitetu te povećavati udio hotelskog smještaja koji je pokretač turističkog razvoja u Crikvenici”, rekla je direktorica Turističke zajednice grada Crikvenice Marijana Biondić.