U promet je pušteno prvih sedam kilometara novoizgrađenog kolosijeka na dionici između kolodvora Koprivnica i Drnje na pruzi Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom. Novi kolosijek pušten je u promet kako bi se mogao obnoviti postojeći kolosjek na navedenj dionici, piše Jutarnji list.
Krajem travnja promet između kolodvora Drnje i Novo Drnje bit će preusmjeren preko novoizgrađenog dijela kolodvora Novo Drnje dugog 2,5 kilometra kako bi se kraju priveli radovi na kolodvoru. Krajem svibnja spjat će se dio devijacije 1 na novi desni kolosijek do stajališta Vojakovački Kloštar u dužini od 5 kilometara.
Projekt rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, dugoj 42,6 kilometara, vrijedan je 322,4 milijuna eura bez PDV-a. Investitor je HŽ Infrastruktura, a radove izvodi turska građevinska tvrtka Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A. S., s kojom je ugovor potpisan u ožujku 2020. godine.
Dio je to projekta uspostave dvokolosiječne željezničke pruge visoke učinkovitosti za mješoviti prijevoz od mađarske granice do Luke Rijeke.
Plan je u narednom razoblju nastaviti intenzivne radove na sva 42 kilometra pruge. Planira se nastavak izmještavanja instalacija u vlasništvu HŽ Infrastrukture te signalno-sigurnosnog i telekomunikacijskog sustava.
U siječnju je od turskog proizvođača preuzeto devet dodatnih skretnica koje bi uskoro trebale biti ugrađene, a sredinom godine trebao bi biti završen most preko Drave kod Botova.
Prije početka radova u prosjeku je dnevno na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica prometovalo 25 putničkih i 65 teretnih vlakova. Nakon modernizacije pruge i implementacije novog sustava upravljanja u HŽ Infrastrukturi očekuju da bi se prosječan broj vlakova mogao udvostručiti, no napominju da će „ostvarenje navedenih vrijednosti ovisiti o radovima koji se izvode na preostalom dijelu koridora, kao i zainteresiranosti pojedinih putničkih i teretnih komitenata za prijevozom svojih vlakova navedenom dionicom”.