Tele2 je u 2019. godini zabilježio rast svih ključnih pokazatelja. Ukupni prihod je 1,506 milijardi kuna, što je rast od osam posto u usporedbi s godinom ranije. Prihod od krajnjih korisnika iznosio je 873 milijuna kuna, odnosno devet posto više u odnosu na 2018. godinu. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) bez najmova iznosila je 318 milijuna kuna, što je rast od 77 posto. Sukladno tome, EBITDA marža porasla je na 21 posto u usporedbi s 13 posto u prethodnoj godini.
Dodatno, u 2019. godini investicije su povećane za 80 posto, a godina je završena s 945 tisuća korisnika, što je povećanje od 48 tisuća u usporedbi s krajem 2018. godine. Također, Tele2 je zaključio 2019. s 375 zaposlenika, što predstavlja rast od 38 posto u usporedbi s krajem 2018. godine.
Tele2 Hrvatska je u 2019. investirao 166 milijuna kuna, najvećim dijelom na nadogradnju mrežne infrastrukture na 4G+ standard, ali i u širenje i modernizaciju prodajnih mjesta, opremanje novog ureda u Zagrebu te u unapređenje digitalnih kanala interakcije s korisnicima.
Iz Tele2 podsjećaju kako su početkom prošle godine prvi na tržištu korisnicima bonova ukinuli naknadu za pristup mreži, a sudjelovali su i u nizu volonterskih akcija, kao što su pošumljavanje površina u Gorskom kotaru i opremanje vatrogasnih društava dronovima.