Porrova podružnica Stump Spezialtiefbau završila je tunelsku školjku dugu 1,8 kilometara koja se nadovezuje na postojeći tunel u minhenskoj zračnoj luci. Podružnica Deutsche Bahna DB Netz sada će tunelsku cijev opremiti kako bi se njome mogao odvijati željeznički promet.
Kada bude završen, a očekuje se da će biti u upotrebi do kraja 2025. godine, tunel će olakšati prometovanje regionalnih vlakova između Freisinga i Erdinga te prometovanje lake željeznice, S-Bahna, prema aerodromskom terminalu 2.
Zračna luka München dosad je uložila 115 milijuna eura u građevinske radove koji su obuhvatili produženje tunela od 1500 metara i rampu od 300 metara za vraćanje vlakova na površinu.
Tijekom izgradnje tunela iskopano je oko 390.000 kubičnih metara tla i ugrađeno je 150.000 kubičnih metara betona, zajedno sa 16.000 tona armaturnog čelika.
“Produženje željezničkog tunela ključan je projekt u sklopu nadogradnje zračne luke, a nakon toga slijedi dovršavanja petlje do Erdinga i jugoistočne Bavarske. Samo dionica prema Schwaigerlohu i okretište omogućit će točnije prometovanje S-Bahna i regionalnih linija, a istovremeno otvaramo prsotor za dodatne vlakove prema zračnoj luci”, rekla je bavarska ministrica prometa Kerstin Schreyer.
Bavarski ministar financija Albert Füracker, koji je i predsjednik Nadzornog odbora minhenske zračne luke, rekao je: “Projekt uzima u obzir ambiciozne klimatske ciljeve zračne luke. Osim brojnih posebnih mjera oko zračne luke, poboljšanje interakcije zračnog i željezničkog prijevoza bit će još jedan doprinosu smanjenju ugljičnog otiska”.