Acredia predstavila novo osiguranje za zaštitu naplate potraživanja

Istraživanje koje je Acredia provela ove godine pokazuju kako 32 posto poduzeća u Hrvatskoj svojim klijentima odobrava rok plaćanja duži od 60 dana, a čak 84 posto njih susrelo se sa poteškoćama s naplatom potraživanja u posljednjih 12 mjeseci

33
Acredia
Goran Tolić, predstavnik prodaje Acredije u Hrvatskoj [Izvor: Acredia / priopćenje]

Osiguravajuće društvo specijalizirano za zaštitu naplate potraživanja Acredia predstavilo je novi proizvod Acredia Easy. Namijenjen je svim malim i srednjim poduzećima koja, u odnosu na velika poduzeća, najčešće trebaju kompaktniju i jednostavniju vrstu osiguranja svojih potraživanja.

Acredia Easy je u potpunosti prilagodljiva potrebama poduzeća od pokrića do osiguranog rizika, a premija se obračunava jednom godišnje, na temelju prometa poduzeća. Poduzeća mogu samostalno odlučiti hoće li osigurati isključivo svoje veće klijente ili i svoje poslove s manjim poslovnim partnerima u Europi i zemljama OECD-a.

“Manja i srednja poduzeća najčešće žele jednostavnu i praktičnu zaštitu svoje imovine, stoga im Acredia Easy omogućava nezahtjevno osiguranje od izostanka plaćanja u najobuhvatnijoj mogućoj mjeri. Podržavamo poduzeća u upravljanju potraživanjima, a u slučaju nastanka štete brzim pružanjem odštete održavamo njihovu likvidnost”, izjavio je Goran Tolić, predstavnik prodaje Acredije u Hrvatskoj.

Istraživanje koje je Acredia provela ove godine pokazuju kako 32 posto poduzeća u Hrvatskoj svojim klijentima odobrava rok plaćanja duži od 60 dana, a čak 84 posto njih susrelo se s poteškoćama s naplatom potraživanja u posljednjih 12 mjeseci.

“Visoka inflacija i rast kamata gutaju marže poduzeća. Manja poduzeća su posebice izložena lošim gospodarskim izgledima, a neplaćanje od strane jednog većeg klijenta može biti pogubno za takva poduzeća i otjerati ih u stečaj”,  komentira Michael Kolb, član uprave društva Acredia.

Acredia je od 2012. godine prisutna u Hrvatskoj. Kao dio Allianz obitelji svakodnevno provjerava bonitet više od 83 milijuna poduzeća diljem svijeta kako bi svoje klijente informirala o razini pouzdanosti posla koji namjeravaju sklopiti prije nego ugovore. U slučaju neplaćanja, Acredia pokriva taj gubitak.