AdScanner postao partner njemačkog Vodafonea

AdScannerovo rješenje temelji se na samostalno razvijenom algoritmu za automatsko prepoznavanje video sadržaja koji sam uči i koji, u kombinaciji s korisničkim podacima iz velikog broja kabelskih i IPTV kućanstava, prikazuje ponašanje gledatelja po sekundi

36
AdScanner

AdScanner i njemački mobilni operator Vodafone, ujedno i vodeći pružatelj TV uskuga na njemačkom tržištu, postali u strateški partneri čiji je cilj promijeniti način na koji se mjeri TV gledanost. Zajedno rade na daljnjoj optimizaciji, personalizaciji i aktivnom oblikovanju tržišta oglašavanja. AdScanner je već godinama prisutan na europskom tržištu, a kroz partnerstvo s Vodafoneom će učvrstiti svoj položaj u Njemačkoj.

AdScannerovo rješenje temelji se na samostalno razvijenom algoritmu za automatsko prepoznavanje video sadržaja koji sam uči i koji, u kombinaciji s korisničkim podacima iz velikog broja kabelskih i IPTV kućanstava, prikazuje ponašanje gledatelja po sekundi.

Partnerstvo s Vodafoneom po prvi put omogućuje uvid u ponašanje korisnika milijuna kućanstava putem jedinstvenog rješenja, Cockpita. Postupak mjerenja TV gledanosti se također značajno razlikuje od tradicionalnih tehnika mjerenja temeljenih na panelu i, zahvaljujući velikom broju slučajeva, omogućuje integriranje raznih custom KPI-eva poput profila.

Osim TV kuća, Cockpit mogu koristiti i oglašivači i medijske agencije. AdScannerova rješenja koriste A1 i najveća hrvatska TV kuća, HRT-

“Ovaj je projekt važan strateški korak u budućnost – stvaramo osnovu za personalizirane oblike oglašavanja na linearnoj televiziji. Cijela reklamna industrija dobiva ovim partnerstvom”, istaknuo je Gregor Gründgens, direktor brand marketinga iz Vodafonea.

“Naš je cilj nadograditi TV oglašavanje u Njemačkoj i poboljšati učinkovitost planiranja oglasnog prostora. S Vodafoneom kao partnerom činimo prvi korak u tom smjeru na njemačkom tržištu. Naš algoritam za prepoznavanje video sadržaja automatski prepoznaje TV kampanje i TV sadržaj, a istovremeno generira performance grafove i analize ciljnih skupina na temelju interakcije gledatelja s TV programom. Oglašivači i trgovci u bilo kojem trenutku mogu dobiti tražene rezultate putem našeg Cockpita”, rekao je Marin Ćurković, izvršni direktor i suosnivač Adscannera.

Big data rješenje za praćenje TV poslovnih modela koje je razvio AdScanner uz Vodafone prepoznala su tri velika međunarodna ulagača: South Central Ventures, J&T Ventures i Laughing Tuna GmbH. Financijskom injekcijom od 2,7 milijuna eura AdScanner radi na jačanju razvojnih mogućnosti.

>>AdScanner prikupio dodatnih 18 mil. kn kapitala za globalno širenje