Taiwania Capital uložio u hrvatski startup All eyes on screens

All Eyes on Screens (AEOS), ranije poznat kao AdScanner, nedavno je predstavio drugu verziju svog naprednog AI alata za planiranje te implementaciju rješenja za integrirano mjerenje i upravljanje televizijskim kampanjama

35
All eyes on screens
Kristian i Marin Čurković (AEOS)

All eyes on screens (AEOS), hrvatski tehnološki startup koji razvija napredna rješenja za analitiku oglašivačkih kampanja, uspješno je zaključio rundu financiranja serije B. Uz dosadašnje investitore Lead Ventures, J&T Ventures i South Central Ventures, prikupio je znatna sredstva od Taiwania Capitala. Ovaj važan financijski poticaj potvrdio je tržišni potencijal AEOS-a te mu otvorio vrata za tranziciju iz faze osvajanja tržišta u fazu širenja.

All Eyes on Screens (AEOS), ranije poznat kao AdScanner, nedavno je predstavio drugu verziju svog naprednog AI alata za planiranje te implementaciju rješenja za integrirano mjerenje i upravljanje televizijskim kampanjama. Osim što ovo inovativno rješenje predstavlja značajan iskorak u upravljanju kampanjama na našim prostorima, postavlja i nove standarde u industriji na globalnoj razini. Stoga su financijska sredstva osigurana u sklopu serije B, namijenjene startupima koji su već uspostavili solidan poslovni model, došla u pravom trenutku za AEOS da realizira konkretne korake za daljnje unaprjeđenje proizvoda i tržišnu ekspanziju,navodi se u pripćenju tvrtke.

“Dugoočekivana sinteza konzumacije videa na različitim platformama konačno se događa i izuzetno je uzbudljivo rušiti barijere između tradicionalnih medija i oglašavanja uz pomoć Big Data i umjetne inteligencije. Naša rješenja omogućuju oglašivačima da maksimiziraju reach svojih kampanja i puno učinkovitije ulažu budžete za oglase. Vrlo smo sretni što možemo, uz naše postojeće investitore, pozdraviti Taiwania Capital kao novog partnera koji će nas podržati u širenju rješenja još većem broju oglašivača diljem svijeta”, izjavio je Marin Ćurković, izvršni direktor i suosnivač AEOS-a.

“Uzbuđeni smo podržati AEOS u transformaciji globalnih medija putem njihove AI platforme za optimizaciju TV i oglašivačkih kampanja”, kazao je David Weng, izvršni direktor Taiwania Capitala. “Uz snažnu prisutnost na tržištima poput Hrvatske, Austrije, Bugarske, Njemačke i Švicarske, očekujemo da će AEOS nastaviti širiti svoje poslovanje.”

“Uvjereni smo da će sveobuhvatno rješenje i platforma AEOS-a za TV i streaming oglašavanje, potpomognuta naprednom umjetnom inteligencijom i analitikom velikih podataka, značajno unaprijediti krajolik video oglašavanja. Uz ubrzan razvoj sektora video oglašavanja oduševljeni smo što možemo podržati AEOS u njegovom strateškom proširenju na nova tržišta u Europi”, nadovezao se Mitch Yang, upravljački partner fonda za regiju srednje i istočne Europe (CEE) Taiwania Capitala.

AEOS je hrvatski startup smješten u središtu globalne transformacije medija, koji uz pomoć umjetne inteligencije optimizira planiranje, mjerenje i aktivaciju kampanja na različitim tržištima. Prisutan je u pet europskih država u kojima jača konkurentsku poziciju, a ima konkretne planove širenja do 2025.

>>AdScanner prikupio dodatnih 18 mil. kn kapitala za globalno širenje
>>AdScanner postao partner njemačkog Vodafonea