AdScanner prikupio dodatnih 18 mil. kn kapitala za globalno širenje

Kapital AdScannera će se ovim investicijskim ciklusom s postojećih 19 milijuna kuna povećati na gotovo 37 milijuna kuna. Investitori su South Central Ventures, J&T Ventures i Laughing Tuna GmbH

31
AdScanner

Tvrtka AdScanner privukla je dodatan kapital koji će biti usmjeren na širenje na globalnom tržištu. Naime, nakon uspješnog 1. kvartala 2021. godine, u kojem su ostvareni prihodi nadišli cjelokupne ostvarene prihode za 2020. godinu, South Central Ventures kao postojeći ulagač zajedno s dva međunarodna ulagača – J&T Ventures i Laughing Tuna GmbH, prepoznali su sav potencijal jedinstvenog big data rješenja za novu generaciju TV business modela i odlučili su dodatno ubrzati rast.

Kapital AdScannera će se ovim investicijskim ciklusom s postojećih 19 milijuna kuna povećati na gotovo 37 milijuna kuna. Velik je to korak unaprijed u širenju dosega na ključna europska tržišta i jačanju razvojnih mogućnosti. Nova investicijska injekcija uslijedila je nakon što je jedan od najpoznatijih ulagača u regiji – South Central Ventures, uvrstio AdScanner u svoj probrani krug tvrtki na koje “treba obratiti pažnju”.

Marketinški startup koji pruža big data rješenja

AdScanner je marketinški startup koji pruža big data rješenja za novu generaciju TV business modela i trenutno zapošljava više od 50 stručnjaka i prisutan je na hrvatskom, austrijskom, njemačkom, bugarskom i srpskom tržištu.

AdScanner su 2012. osnovali braća Marin i Kristian Ćurković. Pet godina kasnije dali su otkaze na tadašnjim poslovima i u potpunosti su se posvetili svom startupu. Tijekom rada u medijskoj industriji primijetili su da gledanost određenog televizijskog programa pada nakon prikazivanja reklama. Ljudi se u tom trenutku okreću tabletu, laptopu ili mobilnom telefonu.

Njihov program u istom trenutku kupuje prostor za tu reklamu na digitalnim platformama, na You Tubu ili web portalu kojeg korisnik pregledava. Umjesto prepoznavanja zvuka, koristi se tehnologija video prepoznavanja kako bi s raspoznale reklame bilo kojeg brenda u stvarnom vremenu. Dodatno, AdScanner vlastitom Rapid Data Vectoring tehnologijom prikuplja i integrira napredne podatke o gledanosti na različitim TV platformama.

AdScanner mijenja način na koji funkcionira TV ekosustav

“AdScanner mijenja način na koji funkcionira TV ekosustav. Naša TV DMP rješenja omogućuju svim sudionicima – od medijskih agencija, oglašivača, TV kuća do telekom operatera – da što učinkovitije i što brže kapitaliziraju svoje podatke. Prepoznaju to i investitori koji u AdScannerovom data-driven pristupu vide budućnost. Ovom smo investicijom svakako na korak bliže širenju u druge europske zemlje”, istaknuo je
Marin Ćurković, CEO i suosnivač AdScannera.

“Sretni smo što smo AdScanner postaje dio našeg portfelja. Od prvog sastanka bili smo vrlo uzbuđeni zbog Adscannera, njihove tehnologije i stupnja razvoja. Iskusni tim s dubokim tržišnim uvidima i sposobnostima da stvaraju nove trendove, samo nam jača uvjerenje u budući uspjeh ovog partnerstva”, rekla je Zuzana Ondrejová, Investment Manager u J&T Ventures.

“Iznimno smo uzbuđeni što su nam se u AdScanneru pridružili novi investitori. Ova investicijska runda potvrđuje naš dosadašnji zajednički napor i donosi prijeko potrebno »gorivo« za ubrzani rast u narednim godinama”, rekao je Jure Mikuž, Managing Partner u South Central Ventures.

“Razvoj metoda i načina korištenja podataka na TV-u definitivno je budućnost, a AdScanner su svojim pristupom, tehnologijom i talentom već su dokazali da će igrati ključnu ulogu u podizanju ove teme na potpuno novu razinu”, rekao je Matthias von Bechtolsheim iz Laughing Tuna GmbH.

>>South Central Ventures uložio 14 mil. kuna u startup AdScanner