Franchise BrandMarkt – prvi put u Hrvatskoj!
Prva poslovna izložba franšiznih sustava u Hrvatskoj - Franchise BrandMarkt - održat će se 12. i 13. lipnja u sklopu Brend Foruma 2025, u Zagrebu
Rafa Llopis stiže na Brend Forum 2025!
Na Brend Forumu 2025 Rafa Llopis govorit će o onome što brendove čini stvarnima – emociji, autentičnosti i vezi s publikom.
Brend Forum 2025: Dvostruka prilika za umrežavanje, edukaciju i transformaciju brendova
Zagreb u lipnju postaje epicentar brendinga i franšiza – međunarodna konferencija i sajam donose nove poslovne prilike i najnovije trendove u industriji
Američki brendovi gube vrijednost zbog protuameričkog raspoloženja
Otkako je Donald Trump preuzeo dužnost u siječnju, prosječna neto naklonost prema Sjedinjenim Američkim Državama na globalnoj razini pala je za otprilike 20 bodova, a potrošači u nizu zemalja bojkotiraju američke brendove u znak protesta.
Reputacija brendova pred sve većim je izazovima
U vremenu stalne aktivne budnosti, ako možemo tako nazvati praćenje spominjanja brenda na svim kanalima i društvenim mrežama, treba biti spreman brzo reagirati, jer se reputacija dodatno može ugroziti.
Priča o jednom “slatkom” brendu, uspjehu koji počiva na tradiciji
Priča o Krašu, jednoj od najpoznatijih hrvatskih tvornica slatkiša, počinje prije više od stotinu godina, krajem 19. stoljeća, kada je čokolada postajala sve popularniji proizvod u Europi, a ni Hrvatska, tada dio Austro-Ugarske Monarhije, nije bila iznimka.
Znate li početke i preteču Cedevite?
Znate li da je u Zagrebu bila prva moderna tvornica za proizvodnju farmaceutskih i dijetetskih preparata u jugoistočnoj Europi?
Znate li da u Hrvatskoj čak 334 godine djeluje jedan korporativni brend?
Sve je počelo 1690. godine kada se dvojica braće Ivan i Petar, dolaskom u Petrinju nakon protjerivanja Turaka, počinju baviti mesarskim zanatom. Sve dalje je priča o jednoj obitelji, tradiciji, jednoj tvornici, jednom brendu – Gavrilović.
Slatko-alkoholna priča nakon koje ništa isto više bilo nije
Vrijedni majstori i entuzijasti, nakon modernizacije, spajaju dotad nespojivo i 1964/64. stvaraju svjetsku inovaciju - PRVU ČOKOLADU NA SVIJETU S RIŽOM
Eugen Viktor Feller: Ljekarnik koji je svojom vizijom osvojio svijet iz Donje Stubice
Ljekarnik i poduzetnik Eugen Viktor Feller od 1901. godine proizvodio je i uspješno izvozio Elsa-fluid, prvi proizvod iz Hrvatske zaštićen kao brend
Strateško komuniciranje država – reputacija pokreće!
. U svojoj biti reputacija brenda pokazuje se ključnom u određivanju uspjeha poslovanja.
Brendiranje (p)ostaje moćno oružje tržišnog uspjeha
Hoće li Brend Revolucija zapravo zamijeniti sve dosad poznate tehnološke smjerove i industrijske revolucije?
Brend forum 2024: Brend je autentičnost, emocionalna povezanost, identifikacija
jedan od ključnih trenutaka Brend Foruma 2024 bila je svečana ceremonija dodjele prvih Brand Leader nagrada 2023. najboljim korporativnim brendovima prema ocjeni stručnog žirija, na čelu s prof. dr. sc. Tihomirom Vraneševićem.
Brendovi današnjice: Između umjetne inteligencije i emocionalne vrijednosti
Licenciranje brendova, kako to rade najpoznatiji svjetski brendovi, koliko i kako digitalizacija i umjetna inteligencija utječu na promjene ponašanja potrošača, kako se koristi neurobrending teme su Brend Foruma 2024.
Brend Forum 2024: Licenciranje brenda ili kako iskoristiti njegovu snagu
Zašto kompanije licenciraju svoje brendove tema je o kojoj će se govoriti na Master Worskhopu Licensing&Franchising, koji se održava u sklopu međunarodne konferencije Brend Forum 2024.
Brend Forum 2024.: Počela prodaja Blind bird ulaznica
Brendiranje i upravljanje brendom nije moguće bez uspješnog komuniciranja koje je postalo primarna vještina 21. stoljeća.
Pratite nas
Kako male ideje pokreću velike promjene
U vremenu kada su održivost, inovacije i društveni učinak sve važniji u poslovnom svijetu, Hrvatska se može pohvaliti sve većim brojem poduzetničkih inicijativa koje...
Hrvatski poduzetnici koji mijenjaju svijet: Od voćnih bombona do sokova bez otpada
Program Pokreni nešto svoje pruža financijsku i mentorsku podršku malim poduzetnicima i start-upovima čiji projekti donose inovativna i održiva rješenja za društvene i ekološke izazove i pritom obavezno osiguravaju društveni povrat uloženog