Biznis akademija za digitalnu transformaciju obrtništva

Biznis akademija prva je obrazovna digitalna platforma za obrtnike i male poduzetnike na hrvatskom jeziku usmjerena na digitalizaciju poslovanja

157

U Velikoj dvorani Obrtničke komore u Zagrebu predstavljen je u četvrtak projekt Biznis akademija, platforma za edukaciju obrtnika i poduzetnika o digitalizaciji poslovanja čiji je idejni začetnik i inicijator Tele2, a provest će se u suradnji s Obrtničkom komorom Zagreb uz medijsko pokroviteljstvo 24 sata. Cilj projekta je educirati obrtnike i mikropoduzetnike o digitalizaciji poslovanja kako bi se stvorila i razvila nova, održiva ekonomska vrijednost u društvu.

Edukacija za 18 tisuća obrtnika

Biznis akademija prva je obrazovna digitalna platforma za obrtnike i male poduzetnike na hrvatskom jeziku usmjerena na digitalizaciju poslovanja. Korisnicima platforme u svakom trenutku bit će dostupno sedamdeset edukacija sa sadržajima iz digitalniog marketinga ili prodaje. Bit će tu i niz servisnih informacija, rubrika s odgovorima na najčešća pitanja vezana uz digitalizaciju, a kroz godinu će biti organizirano 12 edukativnih radionica s eminentnim stručnjacima koji će kroz teoretski i praktični dio predstaviti digitalno poslovanje. Aplikaciju će moći koristiti oko 18 tisuća obrtnika Grada Zagreba i Zagrebačke županije.

Projekt su predstavili Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2, dr. sc. Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb, Boris Trupčević, direktor Styria Media International za Hrvatsku , doc. dr.sc. Vatroslav Škare, s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te izaslanica gradonačelnika Grada Zagreba Nera Pavić.

“Biznis akademija je edukativna platforma koju je Tele2 pokrenuo s partnerima. Primijetili smo da mali poduzetnici i obrtnici nemaju vremena, prilike niti budžeta da se mogu educirati o digitalnoj ekonomiji”, rekao je predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić o tome kako je nastala ideja o pokretanju obrtničke akademije.

Cilj Biznis akademije – olakšati poslovanje

“Vidimo veliku priliku da obrtnici i mali poduzetnici kroz edukaciju o digitalnoj ekonomiji, s fokusom na marketing i prodaju, unaprijede i prošire svoje poslovanje te ostvare rast ili optimiziraju svoje poslovne procese. Tele2 je u korijenima s privatna, poduzetnička kompanija i obrtnici su segment korisnika na koji prirodno ciljamo. Poduzetnički duh i izazivački stav su nam u srži. Smatramo da kroz digitalne platforme svojim iskustvom i svojim proizvodima možemo pomoći poduzetnicima i obrtnicima da unaprijede svoje poslovanje”, rekao je Pavlinić. “Platformu smo razvili lokalno u Hrvatskoj, a s obzirom na prve reakcije vjerujem da će biti uspješna pa bismo je mogli izvesti na druga tržišta”, zaključio je predsjednik Uprave Tele2.

Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb, ističe da su u projekt ušli zahvaljujući tome što su partneri, Tele2 i 24 sata, prepoznali prijašnje akcije Komore. Obrtnicima je, kaže Šabić,  teško odvojiti vrijeme za edukaciju. “Biznis akademija je prilika da u večernjim satima sjednemo za kompjuter, otvorimo aplikaciju i kroz digitalizaciju uđemo u 21. stoljeće, da budemo vidljiviji i da lakše prodamo svoj proizvod. Cilj nam je da obrtnicima otvorimo vrata kako bi lakše poslovali. Nadam se da će oni to prepoznati”, zaključuje Šabić.

Potencijal digitalnih tehnologija

“Digitalne tehnologije su omogućile primjenu marketinga u obrtima i malim biznisima kao nikada prije, no zahtjevaju specifična znanja i vještine. Ovaj će projekt osnažiti upravo vlasnike obrta i malih biznisa da počnu iskorištavati potencijal digitalnih tehnologija te će im pokazati primjere najbolje prakse i dati praktične savjete”, istaknuo je dr.sc. Vatroslav Škare, docent s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Digitalizacija poslovanja doprinosi učinkovitosti, pojednostavljuje korištenje mnogih sustava, mijenja dnevnu rutinu poslovanja te kreira prilike za poslovnu inovaciju. Unatoč tome, mnoge tvrtke i to u različitim industrijama, ne mogu lako odrediti smjer u kojem trebaju krenuti s digitalizacijom.