U okviru Svjetskog i europskog tjedna novca Hrvatska gospodarska komora (HGK) je u suradnji s Grupacijom kreditnih posrednika predstavila je Brošuru o kreditnom posredovanju u kojoj se na jednostavan i razumljiv način pojašnjava kreditna terminologija, te uloga kreditnih posrednika kao onih koji klijentima štede vrijeme i novac prilikom odabira kredita iz ponude banaka, objavila je HGK na svojim internetskim stranicama.
Vodič za financijsku pismenost
“Ovaj temeljni vodič za financijsku pismenost osmišljen je kako bi educirao klijente o važnosti usporedbe uvjeta kredita različitih banaka, razumijevanja prava i obveza vezanih uz kreditne ugovore, te promicao informiranost pri financijskom zaduživanju. Kao važna stručna usluga, kreditno posredovanje olakšava klijentima proces dobivanja kredita pružajući ključne informacije o svim aspektima kreditiranja”, pojasnila je Martina Mataić Škugor, predsjednica Grupacije kreditnih posrednika i direktorica Opereta ulaganja.
Svjetski tjedan novca
Brošura o kreditnom posredovanju, koju možete preuzeti na linku, tek je jedna od aktivnosti u kojima sudjeluje HGK-a tijekom Svjetskog tjedna novca koji se ove godine održava od 18. do 24. ožujka pod sloganom Zaštiti svoj novac, osiguraj svoju budućnost. Održane su i brojne edukacije za srednjoškolce i studente koje se provode u suradnji s bankama, društvima za osiguranje, investicijskim i mirovinskim fondovima, Zagrebačkom burzom te HNB-om i HANFA-om.
“Na edukacijama za učenike srednjih škola i studente u Tjednu novca kao i na ostalim našim aktivnostima tijekom godine, ističemo važnost informiranja prije donošenja svake financijske odluke te potrebu kontinuiranog unaprjeđenja financijskih znanja. Kroz komorski projekt Više znamo, bolje razumijemo, na predavanjima govorimo o značaju financijske pismenosti za mlade i ulozi regulatornih institucija, bankarstvu i upravljanju osobnim financijama, ulozi i značaju osiguranja te o tržištu kapitala, investicijskim i mirovinskim fondovima”, kazala je Vanja Dominović, voditeljica Odjela za financijske institucije i makroekonomske analize HGK.
Zbog velikog interesa dio edukacija za studente održavat će se i nakon službenog završetka Tjedna novca.
Od 2012. godine ovom manifestacijom, kojoj je cilj povećati financijsku pismenost mladih, obuhvaćeno je više od 60 milijuna djece i mladih iz 176 zemalja.