Kreće akcelerator Reach for Change za društvene poduzetnike

Tele2 Hrvatska i Zaklada Reach for Change u procesu odabira društveno odgovornih projekata za pomoć djeci najavljuju početak Akceleratora – programa stručne podrške sudionicima natječaja za dodatno razvijanje njihovih društveno korisnih poslovnih ideja

u 6:57 Zadnja izmjena: 15.03.2019 u 7:15
47
Reach for Change
Marija Mažić, Country Manager Zaklade Reach for Change Hrvatska

Nakon uspješnog Volonterskog čitanja na kojemu su evaluirani svi projekti prijavljeni u Reach for Change program podrške društvenim poduzetnicima usmjerenim na rješavanje određenih problema s kojima se susreću djeca u Hrvatskoj, za projekte koji su procijenjeni najboljima kreće Akcelerator. Cilj Akceleratora je pomoći odabranim projektima da razviju vlastite kapacitete za rast i održivost te ojačaju svoju vidljivost. Prvi dio Akceleratora održat će se 15. i 16. ožujka 2019. godine, a drugi dio početkom travnja 2019. godine.

Kroz grupne radionice, prezentacije i umrežavanje Akcelerator pruža društvenim poduzetnicima podučavanje, treniranje i razvoj alata u područjima kao što su strateško i poslovno planiranje, evaluacija utjecaja i liderstvo. Tako će sudionici Akceleratora naučiti nove praktične vještine, identificirati svoje mogućnosti za razvoj te biti spremni za predstavljanje svojih projekata investitorima.

>>Otvoren natječaj za projekte društvenog poduzetništva – nagradni fond 540.000 kuna

Poslovna ekspertiza i strateški savjeti

“Stvaranje održivih poslovnih modela temeljan je izazov većine društvenih inicijativa, stoga mi posvećujemo posebnu pažnju prijenosu vještina iz poslovnoga na društveni sektor povezujući društvene poduzetnike s našim korporativnim partnerima koji im pružaju poslovnu ekspertizu i strateške savjete”, rekla je Marija Mažić, Country Manager Zaklade Reach for Change Hrvatska.

Dobar primjer ovakve suradnje je OmoLab, jedinstveni projekt usmjeren na razvoj komunikacijskih alata za pomoć pri čitanju osobama s disleksijom koji uključuju OmoType, obitelj fontova oblikovanih za osobe s teškoćama u čitanju te mobilnu aplikaciju OmoReader koja optimizira upotrebu OmoType pisma. Ovaj laboratorij za vizualnu komunikaciju namijenjen je onima koji vide svijet drugačijim očima, a ujedno je i jedan od prošlogodišnjih sudionika Akceleratora te dobitnika Reach for Change financijske podrške.

“Reach for Change je prvi prepoznao naš rad, a sudjelovanje u Akceleratoru nam je pomoglo da strukturiramo svoju ideju u održiv proizvod. Osvojena nagrada u vidu financijske podrške nam je u konačnici omogućila da proširimo tim koji je zaslužan za sve sto je uslijedilo poslije”, rekao je Petar Reić, osnivač OmoLaba te dobitnik niza nagrada za društveno odgovorni projekt.

Podrška kroz projekt Reach for Change sastoji se od financiranja u iznosu od 180.000 kuna po projektu za razdoblje od godine dana te od nefinancijske podrške kojom Zaklada Reach for Change i Tele2 pomažu društvenim poduzetnicima postići održivost njihova rada te što bolje rezultate za pomoć djeci.

“Ovakav vid suradnje potiče društveno poduzetništvo ne samo financijskom podrškom, već i partnerskim poslovnim odnosom između korporativnog i neprofitnog sektora što predstavlja praktičnu primjenu Cilja 17 održivog razvoja – Partnerstvom za promjene”, izjavila je Marijana Grubešić, koordinatorica društveno odgovornog poslovanja Tele2.