Sense Consulting pokrenuo kampanju na Funderbeamu

Hrvatska tvrtka za poslovno savjetovanje kampanjom na Funderbeamu namjerava prikupiti 500 tisuća eura za širenje poslovanja u zemljama Jugoistočne Europe

122
Funderbeam Sense Consulting

Sense Consulting, hrvatska tvrtka za poslovno savjetovanje, pokrenula je na Funderbeamu kampanju kojom želi prikupiti 500 tisuća eura za širenje poslovanja u zemljama Jugoistočne Europe. Također, želja im je uslugu poslovnog savjetovanja nuditi i javnom sektoru, priopćeno je iz Funderbeama.

Namjera je Sense Consultinga do 2020. postati regionalni lider na području poslovnog savjetovanja.

Kako se navodi riječ je o drugoj kampanji tvrtke iz Jugoistočne Europe, a ovoga puta se radi o najvišoj minimalnoj ciljanoj svoti u povijesti platforme.

Osnovan u rujnu 2016., Funderbeam South-East Europe društvo je sa sjedištem u Zagrebu u kojem Zagrebačka burza ima 20-postotni udio dok je estonski Funderbeam vlasnik ostalih 80 posto. Podupire ga Europska banka za obnovu i razvoj kroz Shareholders Special Fund.

Led je probio Include

Funderbeam je globalna platforma na kojoj kompanije mogu prikupljati sredstva, a ulagatelji nakon inicijalne faze ulaganja mogu trgovati svojim udjelima zahvaljujući inovativnom sustavu temeljenom na blockchain tehnologiji.

Prvi hrvatski startup koji je prikupljao sredstva preko Funderbeama bila je tehnološka kompanija Include iz Solina.