Advantech za regionalnog partnera odabrao zagrebački Proton EL

U Hrvatskoj je Advantech do sada bio prisutan preko nekoliko preprodavača, među kojima je bio i Proton EL. Sada je zagrebačka tvrtka dobila odobrenje za zastupanje na području okolnih država, s naglaskom na tržišta Srbije i Bosne i Hercegovine

25
Advantech

Advantech, jedna od vodećih globalnih tvrtki u razvoju IoT pametnih sustava, uspostavila je poslovno partnerstvo s tvrtkom Proton EL iz Zagreba (PROEL) s ciljem jačanja prisutnosti na području jugoistočne Europe.

PROEL je dobio odobrenje za poslovanje na području okolnih država, s naglaskom na tržišta Srbije i Bosne i Hercegovine.

Iako je Advantech osnovan 1983. u Sjedinjenim Američkim Državama, vrlo brzo preselili su urede i proizvodnju na Tajvan. Danas su najveći dobavljač industrijske opreme u Aziji i jedan od vodećih u cijelome svijetu.

Za Advantech radi više od 5 tisuća zaposlenika diljem svijeta, a godišnje ostvaruju promet veći od 1,7 milijardi dolara. Njihovi proizvodi zastupljeni su u nizu industrija, a u Hrvatskoj su do sada bili prisutni preko nekoliko preprodavača, među kojima je bio i PROEL.

Sada se priča za hrvatsko tržište značajno mijenja. Zahvaljujući partnerstvu PROEL svojim kupcima sada može nuditi povoljnije cijene i bolju tehničku podršku te bržu isporuku opreme.

Glavni lager za Europu je u Nizozemskoj

Advantech ima veliki centar i urede u Nizozemskoj, koji je središnja točka kompanije za europsko tržište. Sada će dio opreme biti i na domaćem tržištu. Iz tvrtke ističu kako će na svoj lager staviti određeni asortiman opreme, a glavni izvor dobave bit će brza veza s Eindhovenom.

Razlog tome je prevelik asortiman Advantech opreme, stoga će fokus PROELA biti na proizvodima iz kategorije industrijske automatizacije. U tu kategoriju spadaju industrijska računala, monitori, touch paneli, kontroleri, I/O moduli, komunikacijski uređaji, odnosno  većina opreme koju možemo pronaći u industrijskom okruženju.

Ovakve suradnje nisu novost u poslovanju velikih korporacija. One vrlo često stvaraju partnerstva s lokalnim kompanijama za razne dijelove svijeta kako bi se približile novom tržištu. Razlog zašto su za područje jugoistočne Europe odabrali Zagreb je to što je Hrvatska u Europskoj uniji, što olakšava međunarodnu trgovinu.