Zagrebačka IT agencija CoreLine predstavila je NoCapp, novu uslugu na domaćem digitalnom tržištu.
Kroz NoCapp i NoCapp Studio agencija će nuditi izradu UGC (User generated content) i short form videosadržaja te jedinstveno digitalno rješenje uz koje je moguće implementirati kratki video, live chat i helpdesk na bilo koju internetsku stranicu bez usporavanja.
Uz vlasnike agencije CoreLine, Dominika Dragičevića i Filipa Gobina, ključni ljudi iza NoCappa su digitalni stručnjaci Dino Schatzl i Sven Hamzić.
“NoCapp softver omogućuje web stranicama da u stvarnom vremenu komuniciraju s posjetiteljima na nekoliko razina. Na web stranicama pojavljuje se mala kućica u koju je moguće staviti video različitog sadržaja. Uz to, unutar istog sučelja može se implementirati chat uživo i helpdesk za posjetitelje weba koji mogu bitno poboljšati iskustvo korištenja cijele stranice”, objasnili su Dragičević i Gobin.
Kod stvaranja nove usluge polazilo se od pretpostavke da svi brendovi danas produciraju videosadržaj, a isti pretežito objavljuju na društvenim mrežama. Ono što je manje poznato je to da samo 30 % posjetitelja web stranica na njih dolazi kroz društvene mreže što je vrlo mali postotak s obzirom na visoku cijenu videoprodukcije. Sav objavljeni videosadržaj nalazi se na CoreLine serverima.
Razvoj NoCapp Studija
Nakon dovršavanja cijelog softvera ubrzo se javila i potreba za produkcijom kratkih videa koji se mogu plasirati bilo gdje – na društvene mreže ili na sam NoCapp softver. Zato je i nastao NoCapp Studio, agencija pod istim kišobranom koja je fokusirana na UGC i activation short form videosadržaj. Takva vrsta videosadržaja je puno dinamičnija i ostvaruje bolju stopu konverzije. Uz to, dobro funkcionira organski ili kroz oglase na bilo kojem kanalu društvenih mreža, tumače u CoreLine.
“Danas korisnici imaju sve manje vremena, a ako im video nije zanimljiv u prvoj sekundi, odmah ga preskaču. Rezultati kod nekoliko klijenata već sad pokazuju da je naš proizvod povećao njihovu stopu konverzije i doveo do bolje prodaje“, izjavio je Schatzl.
Uspjeh s Keindl Sportom
Najveći klijent na kojem je NoCapp testirao svoj proizvod je Keindl Sport. Kroz četiri mjeseca čak 150 proizvoda imalo je implementiran NoCapp softver, a na tim proizvodima se broj stavljanja u košaricu povećao za gotovo tri puta. Osim toga znatno se povećalo vrijeme provedeno na stranici, a sve to rezultiralo je i većom prodajom proizvoda.
“Budući da živimo u eri videa, cilj nam je da svakom pomognemo da postane video first brend. Danas više nije potrebno imati puno opreme da bi ste napravili kvalitetan video, čak je i kontraproduktivno. Drago nam je da su neki to već prepoznali i da idu tom u smjeru izrade realnih, a ne plastičnih videa koji više nisu interesantni. Sretni smo što uz NoCapp i NoCapp Studio možemo pomoći u ostvarivanju boljih poslovnih rezultate”, poručio je Schatzl.