Hrvatska IT tvrtka predstavila alat koji značajno povećava online prodaju

Najveći klijent na kojem je NoCapp testirao svoj proizvod je Keindl Sport. Kroz četiri mjeseca čak 150 proizvoda imalo je implementiran NoCapp softver, a na tim proizvodima se broj stavljanja u košaricu povećao za gotovo tri puta

71
CoreLine NoCapp
Filip Gobin, Dino Schatzl, Dominik Dragičević i Sven Hamzić

Zagrebačka IT agencija CoreLine predstavila je NoCapp, novu uslugu na domaćem digitalnom tržištu.

Kroz NoCapp i NoCapp Studio agencija će nuditi izradu UGC (User generated content) i short form videosadržaja te jedinstveno digitalno rješenje uz koje je moguće implementirati kratki video, live chat i helpdesk na bilo koju internetsku stranicu bez usporavanja.

Uz vlasnike agencije CoreLine, Dominika Dragičevića i Filipa Gobina, ključni ljudi iza NoCappa su digitalni stručnjaci Dino Schatzl i Sven Hamzić.

“NoCapp softver omogućuje web stranicama da u stvarnom vremenu komuniciraju s posjetiteljima na nekoliko razina. Na web stranicama pojavljuje se mala kućica u koju je moguće staviti video različitog sadržaja. Uz to, unutar istog sučelja može se implementirati chat uživo i helpdesk za posjetitelje weba koji mogu bitno poboljšati iskustvo korištenja cijele stranice”, objasnili su Dragičević i Gobin.

Kod stvaranja nove usluge polazilo se od pretpostavke da svi brendovi danas produciraju videosadržaj, a isti pretežito objavljuju na društvenim mrežama. Ono što je manje poznato je to da samo 30 % posjetitelja web stranica na njih dolazi kroz društvene mreže što je vrlo mali postotak s obzirom na visoku cijenu videoprodukcije. Sav objavljeni videosadržaj nalazi se na CoreLine serverima.

Razvoj NoCapp Studija

Nakon dovršavanja cijelog softvera ubrzo se javila i potreba za produkcijom kratkih videa koji se mogu plasirati bilo gdje – na društvene mreže ili na sam NoCapp softver. Zato je i nastao NoCapp Studio, agencija pod istim kišobranom koja je fokusirana na UGC i activation short form videosadržaj. Takva vrsta videosadržaja je puno dinamičnija i ostvaruje bolju stopu konverzije. Uz to, dobro funkcionira organski ili kroz oglase na bilo kojem kanalu društvenih mreža, tumače u CoreLine.

“Danas korisnici imaju sve manje vremena, a ako im video nije zanimljiv u prvoj sekundi, odmah ga preskaču. Rezultati kod nekoliko klijenata već sad pokazuju da je naš proizvod povećao njihovu stopu konverzije i doveo do bolje prodaje“, izjavio je Schatzl.

Uspjeh s Keindl Sportom

Najveći klijent na kojem je NoCapp testirao svoj proizvod je Keindl Sport. Kroz četiri mjeseca čak 150 proizvoda imalo je implementiran NoCapp softver, a na tim proizvodima se broj stavljanja u košaricu povećao za gotovo tri puta. Osim toga znatno se povećalo vrijeme provedeno na stranici, a sve to rezultiralo je i većom prodajom proizvoda.

“Budući da živimo u eri videa, cilj nam je da svakom pomognemo da postane video first brend. Danas više nije potrebno imati puno opreme da bi ste napravili kvalitetan video, čak je i kontraproduktivno. Drago nam je da su neki to već prepoznali i da idu tom u smjeru izrade realnih, a ne plastičnih videa koji više nisu interesantni. Sretni smo što uz NoCapp i NoCapp Studio možemo pomoći u ostvarivanju boljih poslovnih rezultate”, poručio je Schatzl.