Moja Croatia – nova mobilna aplikacija Croatia osiguranja

Aplikacija omogućava jednostavan pregled svih osiguranja i digitalnih zdravstvenih kartica na jednom mjestu, ,plaćanje računa i obnovu polica u par klikova, brzu i jednostavnu prijavu štete te praćenje statusa rješavanja

138
Moja Croatia aplikacija

Croatia osiguranje lansiralo je novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia. Aplikacija je razvijena s fokusom na jednostavnost, učinkovitost i brzinu korištenja. Svojim funkcionalnostima te modernim, i interaktivnim sučeljem, Moja Croatia podiže iskustvo klijenata u korištenju osiguranja na novu razinu, poručuju u priopćenju iz Croatia osiguranja. Aplikacija je dostupna za preuzimanje od 2. srpnja.

Aplikacija Moja Croatia omogućava jednostavan pregled svih osiguranja i digitalnih zdravstvenih kartica na jednom mjestu. Plaćanje računa i obnova polica moguća je u samo par klikova. Brzo i jednostavno može se prijaviti šteta i pratiti njezin status rješavanja.

Aplikacija je dostupna na Android i iOS uređajima, a za prijavu u aplikaciju dovoljna je samo osobna iskaznica i email adresa. Cjelokupna registracija u aplikaciju, čijoj je pojednostavljenju posvećena posebna pozornost, sada je moguća u minuti, bez dodatnih podataka, brojeva polica ili drugih dokumenata koje klijent najčešće nema pri ruci.

Na aplikaciji je, osim digitalnih kartica zdravstvenih osiguranja, u cijelosti dostupan i program vjernosti Dobra prilika čije se brojne pogodnosti i popusti mogu koristiti na više od 500 prodajnih mjesta Croatijinih partnera.

>>Croatia osiguranja nastavlja s investicijama u zdravstvo

Digitalna rješenja mijenjaju papir i plastiku

Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja naglasio je kako je nova, unaprijeđena mobilna aplikacija nastavak digitalizacije ukupnog poslovanja.

“Vrhunske svjetske aplikacije danas se razvijaju na temeljitom razumijevanju ponašanja i psihologije naprednih korisnika te na brzini i intuitivnosti korisničkog sučelja. Sve smo to primijenili u dizajnu naše mobilne aplikacije koju danas s ponosom lansiramo na tržište. Naša je ideja pokazati tržištu da osiguranje može biti krajnje jednostavno i da se gotovo sve informacije s papira i plastike mogu zamijeniti digitalnim rješenjima. Sigurni smo da će i naši klijenti prepoznati prednosti nove Moje Croatije. U budućnosti, osiguranje vidimo kao izrazito digitalizirano, jednostavno i razumljivo za korisnike, stoga nastavljamo s razvojem naših digitalnih usluga kako bismo klijentima osigurali najbolje korisničko iskustvo”, poručio je Tomašković.