Bruketa&Žinić OM postaju Bruketa&Žinić&Grey

Bruketa&Žinić&Grey postat će jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu

126
Bruketa&Žinić&Grey
Davor Bruketa, Alain Groenendaal i Nikola Žinić

Grey grupa, dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP, dovršila je akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM i 50 postotnog udjela u njezinoj sestrinskoj agenciji Brigada. Ovim dvjema agencijama pripaja se i Grey Zagreb. Zajedno će tvoriti agenciju Bruketa&Žinić&Grey.

Upravljački tim čine Davor Bruketa i Nikola Žinić, oboje supredsjedatelji i glavni kreativni direktori, zatim izvršni kreativni direktor Siniša Waldinger, direktor Brigade Damjan Geber i direktor Greya Adriatics Nikola Bubanj.

Pod novim imenom agencija će djelovati kao dio globalne Grey mreže. Investicija je ovo koja jača položaj Greya u Adriatic regiji i omogućava agenciji korištenje ključnih kompetencija B&Ž-a kroz svoju europsku mrežu.

Bruketa&Žinić&Grey postat će jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu. Dizajneri u Zagrebu već surađuju s Greyovim agencijama u Milanu, Moskvi i New Yorku. Brigada trenutno radi na dizajnu uredskog prostora europske središnjice Greya u Londonu.

Digitalni tim

Agencija Bruketa&Žinić&Grey je nedavno proširila svoje usluge regrutiranjem novog digitalnog tima s puno godina iskustva na nekima od najvećih regionalnih brendova. Na čelu ovog tima, koji će formirati središnjicu novog Digital shopper huba, je Ivan Kovačević. Tim će brendovima diljem Europe pomagati da kapitaliziraju međusoban utjecaj digitalnih aktivnosti njihovih potrošača online i na mjestu prodaje. Isti je tim već počeo raditi na projektima s Greyem u Varšavi.

“Naš dosadašnji rad temeljio se na uspješnim suradnjama”, kaže Davor Bruketa. “U samome početku bili smo samo Nikola Žinić i ja. Do danas smo imali sreću surađivati s velikim brojem iznimnih ljudi – kreativaca, poduzetnika i stručnjaka. Danas surađujemo s nekima od najambicioznijih oglašivača u regiji. Ovo je novi korak u našem razvoju. Otvorio nam se prostor za rast kroz izvoz naših usluga.”

“Ova će suradnja omogućiti i bolje usluge za naše partnere u Hrvatskoj i regiji jer ćemo moći povezati kreativnost naših timova sa saznanjima i tehnologijom koje nam pruža globalna Grey mreža. Gotovo svi naši klijenti traže načine kako izvoziti svoje proizvode i usluge. Od sada ćemo biti bolja potpora u njihovim ambicijama bez obzira bavili se oni turizmom, prehranom ili inovativnim digitalnim proizvodima”, kaže Nikola Žinić.

Damjan Geber: Svaki prostor priča svoju priču

Monografija Nada Adrisove zaklade osvojila prestižnu nagradu za grafički dizajn

“S Bruketa&Žinić&Grey pokrivamo cjeloviti komunikacijski proces od brendiranja do fizičke i e-prodaje. Riječ je o jedinstvenoj usluzi, ne samo u ovoj regiji. S razumijevanjem procesa prodaje već smo dokazali da možemo doći do učinkovitih rješenja na različitim tržištima. Ovo će partnerstvo ubrzati naš rast i razvoj”, kaže Damjan Geber, direktor Brigade.

Jedinstvena vizija

“Ne događa se često da na današnjem tržištu otkrijete agenciju s vizijom komunikacija koja je ovako jedinstvena, inspirirana dizajnom i holistička”, rekao je Alain Groenendaal, predsjednik i glavni izvršni direktor Greya Europa. “Iznimno sam uzbuđen zbog prilika kojima će tim agencije Bruketa&Žinić&Grey doprinijeti našim sposobnostima i našoj vrijednosti za klijente u Grey mreži, kako u Europi, tako i šire.”

Nikola Bubanj uzbuđen je zbog prilika za zaposlenike spojene organizacije. “U Greyu smo se uvijek fokusirali na kulturu, talent i besprijekornu izvedbu. Zajedničkim okupljanjem naše će sposobnosti biti šire i dublje i timovi će moći raditi na raznolikim i većim poslovima poput digital shoppera, brendiranja i dizajna, prodajnih prostora i e-prodaje. Sada imamo veću sliku koju možemo oslikati.”

Pogledajte izjave.

Grey grupa rangirana je među najvećim globalnim komunikacijskim kompanijama. Njezina je matična kompanija WPP . Pod sloganom Grey Famously Effective Since 1917, agencija servisira mnoge ugledne kompanije kao što su Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, C&A, Marks & Spencer, Canon, Weber, Vodafone, Volvo i HSBC. Grey je proglašena ADWEEK-ovom Globalnom agencijom godine 2015.

Agencija Bruketa&Žinić OM osnovana je 1995. godine. Dobitnici su brojnih svjetskih priznanja. Američki Advertising Age proglasio je B&Ž najboljom malom međunarodnom agencijom, a britanski Campaign svrstao ju je među vodeće neovisne agencije na svijetu. Na globalnom Effie Indexu učinkovitosti B&Ž je bila druga neovisna agencija; bečki Lürzer’s Archive uvrstio među 200 najboljih dizajnera ambalaže na svijetu. Bruketa&Žinić&Grey zapošljava oko 90 ljudi i servisira oglašivače kao što su Heineken, VIPnet, The Coca-Cola Company, Croatia osiguranje, Addiko banka, Adris grupa i drugi.