Mastercard s partnerima pokreće koaliciju za očuvanje okoliša

Cilj koalicije je u narednih pet godina zasaditi 100 milijuna stabala diljem svijeta

48
Priceless Planet Coalition

Mastercard je najavio pokretanje Priceless Planet Coalition, platforme koja će objediniti sva djelovanja kompanije u području održivosti te generirati značajna ulaganja u očuvanje okoliša. Na ovaj način, Priceless Planet Coalition se zajedno s partnerima obvezuje posaditi 100 milijuna stabala kroz pet godina.

Suosnivači koalicije su, uz Mastercard, još i Citibank, Santander UK, IHS Markit, bunq, Saks Fifth Avenue, L.L. Bean, New York Metropolitan Transport Authority, Transport for London, American Airlines te niz drugih kompanija koje će tek biti predstavljene.

„Uvjereni smo kako možemo pomoći da dođe do promjene. Imamo nevjerojatnu mrežu partnera. Kao koalicija Priceless Planet zajedno idemo prema istom cilju, a to je postizanje pozitivnog utjecaja na okoliš“, rekao je Ajay Banga, predsjednik i glavni izvršni direktor u Mastercardu.

>>Hrvatski startup u borbi protiv klimatskih promjena

Izuzetno je važno da kompanije pomažu smanjiti emisije ugljika ulaganjem u energetski učinkovite radne prostore i poslove, korištenjem obnovljivih izvora energije i održivih opskrbnih lanaca.

„Bez obzira tko ste i čime se bavite, klimatske promjene utječu i na vas. Ali, najveći utjecaj imaju na socijalno i ekonomski ugroženo stanovništvo. Vrijeme nijekanja tragova koje smo ostavili u okolišu je prošlo. Kako bi promijenili dosadašnje stanje te se pripremili za bolju budućnost, kompanije i njihovi korisnici trebaju ujediniti snage te krenuti prema zajedničkom cilju očuvanja okoliša jer samo tako možemo napraviti velike promjene”, istaknuo je Banga.

Korištenje javnog prijevoza nagradit će se sadnjom stabala

Kompanije članice koalicije nastavit će provoditi i vlastite strategije održivosti, ali i surađivati u zajedničkim kampanjama, primjerice onoj u kojoj se korištenje javnog prijevoza nagrađuje sadnjom stabala. Kampanja će biti pokrenuta u partnerskim gradovima širom svijeta, uključujući London, New York, Stockholm, Helsinki, Ankaru, Barcelonu i druge.

>>Što može poći loše u 2020. godini?

Korisnici Mastercardovih korporativnih kartica će prilikom plaćanja roba i usluga, također doprinositi inicijativama koalicije. Na ovaj način se nadopunjuju vlastiti održivi ciljevi kompanija te podržava zaštita okoliša.