Infosys postaje partner GEFCO-u u digitalnoj transformaciji

U opskrbnim lancima stvorit će se nove mogućnosti prikupljanja i obrade podataka u stvarnom vremenu te dobivanja korisnih spoznaja u vrlo kratkom roku kojima će se GEFCO-u omogućiti da inteligentno i učinkovito odgovori na zahtjeve unutar opskrnog lanca

39
Infosys

Tvrtka Infosys, specijalizirana za pružanje digitalnih usluga nove generacije i savjetovanje, sklopila je partnerstvo s GEFCO-om, jednim od vodećih svjetskih pružatelja rješenja za multimodalne lance opskrbe i europskim liderom u automobilskoj logistici. U okviru te suradnje Infosys će u narednih pet godina GEFCO-u pružiti podršku u digitalnoj transformaciji poslovanja.

Kao ključan poslovni i tehnološki partner Grupe GEFCO, Infosys će joj pomoći transformirati usluge upravljanja poslovnim aplikacijama sljedeće generacije. Nadogradnja tih usluga temeljit će se na Infosysovom principu Live Enterprise Suite s ciljem razvoja Grupe u digitalnu organizaciju.

Tako će se u opskrbnim lancima stvoriti nove mogućnosti prikupljanja i obrade podataka u stvarnom vremenu te dobivanja korisnih spoznaja u vrlo kratkom roku kojima će se GEFCO-u omogućiti da inteligentno i učinkovito odgovori na zahtjeve unutar lanca. Krajnji je cilj pomoći GEFCO-u u stvaranju novih održivih izvora konkurentskih prednosti i neprestanom povećanju vrijednosti koju pruža svojim klijentima.

>>GEFCO predstavio “figitalne” platforme Chronotruck i Moveecar

Grupa GEFCO prisutna je u 47 država i na više od 300 lokacija diljem svijeta sa snažnom globalnom mrežom partnera. U 2018. godini Grupa je ostvarila prihod od 4,6 milijarde eura. U regiji Adria GEFCO je prisutan od 2007. godine.

Infosys surađuje s klijentima u 46 zemalja kojima pomaže u digitalnoj transformaciji. Njihov se rad temelji na implementaciji rješenja temeljenih na umjetnoj inteligenciji koja pomažu odrediti prioritete u procesu transformacije. Uz to, Infosys osnažuje kompanije sustavom Agile Digital at Scale kojim stvara nove digitalne kapacitete na svim razinama poslovanja te tako povećava poslovnu učinkovitost i povećava zadovoljstvo krajnjih korisnika.