Novi vizualni identitet Jamnice uz bocu koja čuva okoliš

Jamnica, nakon gotovo 18 godina, ima novi dizajn te novu PET bocu smanjene gramature, u prosjeku za 11 posto

114
Jamnica

Gazirana prirodna mineralna voda Jamnica, nakon gotovo 18 godina, na tržište stiže u novom izdanju – u PET bocama koje su, uz novi dizajn, posebne i zbog smanjene gramature plastike, objavili su iz Jamnice plus.

Jamnica plus, kao vodeći proizvođač vode i pića, ovime pokazuje da prati svjetske trendove u održivom poslovanju i pakiranju te aktivno radi na smanjenju svog utjecaja na okoliš i poboljšanju poslovnih procesa.

Smanjenje količine plastike jedan je od glavnih ciljeva Jamničine strategije održivosti koja podrazumijeva konkretne korake u smislu brige za okoliš, zaposlenike te zajednicu u kojoj kompanija posluje, navodi se u priopćenju kompanije.

390 tona manje plastike u ovoj godini

”Ulaganje u budućnost i briga za okoliš spadaju među glavne izazove današnjice. Smanjenje gramature PET ambalaže predstavlja zaokret u našem poslovanju te konkretan korak u smislu brige za okoliš i buduće naraštaje. Strateški plan održivog poslovanja i smanjenja količine plastike primarni su ciljevi kompanije Jamnica plus koja će ove godine smanjiti količinu plastike za 390 tona, dok je za 2022. planirano smanjenje od čak 850 tona,” kazao je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus.

Uz smanjenje količine plastike, čime brend, ali i kompanija pokazuju da vode brigu o okolišu, Jamnica radi i veliki zaokret u dizajnu PET boce i etikete.

>>Jamnica u robotizaciju procesa uložila 3,5 mil. kuna

Etiketa koja spaja retro i moderno

”Prvi puta nakon 2004. godine gazirana prirodna mineralna voda Jamnica na tržište stiže u potpuno novim PET bocama i s novim vizualnim identitetom kako bismo bili u korak s trendovima smanjenja plastike i emisije CO2, a potrošačima ponudili novo iskustvo te ih osvijestili o važnosti promjene koja počinje od nas samih.

Novim su se dizajnom povezali tradicionalni elementi, poput žene čiji je lik na boci Jamnice od davne 1932. godine, i moderni elementi kojima se naglašava izvornost, autentičnost i bezvremenost, a potrošačima se nudi brend koji je više od 190 godina provjeren i nepromijenjen u svom sastavu,” istaknuo je Darko Cesarec, direktor marketinga Jamnice plus.

Jamnica u redizajniranom i ekološki prihvatljivijem pakiranju na police stiže tijekom travnja.