Kristjan Staničić dobio je povjerenje Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice za još jedan četverogodišnji mandat direktora Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Staničić je dužnost direktora HTZ-a preuzeo u srpnju 2017. godine, a jednim od svojih uspjeha ističe pozicioniranje Hrvatske na 16. mjesto najsnažnijih turističkih brendova na svijetu te 9. mjesto u Europi. Najavio je nastavak izrade Strateškog i marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. godine koji bi, kako je najavio, trebao biti “prekretnica u provedbi budućih promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma”.
Rođen je 1973., a diplomirao je na Hotelijerskom fakultetu u Opatiji. Završio je jednogodišnji studij Diplomatske akademije u Zagrebu te 2001. magistrirao na Fakultetu za hotelski i turistički menadžment u Opatiji. Karijeru je započeo u Ministarstvu vanjskih poslova gdje je radio od 1996. do 2001. godine. U tom razdoblju je tri godine bio tajnik u hrvatskom veleposlanstvu u Ljubljani. Iza njega je i karijera u hotelijerstvu – radio je kao pomoćnik direktora marketinga i prodaje te član Uprave Hotela Novi, predsjednik Uprave Liburnia Riviera Hotela, predsjednik Uprave crikveničke hotelske tvrtke Jadran u stečaju te kao izvršni direktor prodaje i marketinga i prokurist, a potom i predsjednik Uprave Hotela Bernardin iz Portoroža u Sloveniji.
Na sjednici je Miodrag Mlačić imenovan novim direktorom Predstavništva HTZ-a u Češkoj.