Mario Baburić novi je glavni direktor financija u Infobipu. CFO pozicija otvorena je po prvi je puta u povijesti kompanije. Njegovo imenovanje u skladu je s Infobipovim planovima za daljnji rast, ulaganja i investicije, a Baburić će osim vođenja financija, biti zadužen i za buduća strateška planiranja i akvizicije u Infobipu.
Silvio Kutić, suosnivač i predsjednik Uprave informatičke tvrtke iz Vodnjana, najavio je nedavno u nekoliko intervjua da Infobip razmišlja o izlasku na burzu te da tehnološka kompanija poput Infobipa prirodno gravitira Njujorškoj burzi ili Nasdaqu.
>>Silvio Kutić: Infobip prirodno gravitira NYSE-u ili Nasdaqu
Mario Baburić je korporativni menadžer i investicijski bankar s više od deset godina poslovnog iskustva na vodećim pozicijama na području srednje i istočne Europe. Posjeduje veliko iskustvo i ekspertizu u području kontrolinga, financiranja, planiranja, spajanja i akvizicija te korporativnih financija.
Susnivač tehnološkog startupa
Prije dolaska u Infobip, Baburić je obnašao uloge starijeg potpredsjednika za Globalni razvoj poslovanja i izvršnog direktora sektora Kontrolinga i Razvoja poslovanja u Podravci. U koprivničku tvrtku stigao je iz Zagrebačke banke (Unicredit Corporate & Investment Banking), gdje je kao direktor Korporativnih financija u odjelu investicijskog bankarstva bio zadužen za savjetovanja. Uspješno je sudjelovao na velikom broju transakcija u različitim industrijama.
Od godine 2017. suosnivač je i tvrtke Creative Fields Holding, tehnološkog startupa sa sjedištem u Londonu, koji se bavi razvojem alata za izradu mreža i pripremu računalnih simulacija tokova fluida. Doktorirao je na zagrebačkom Fakultetu strojarstva i brodogradnje i stekao je MBA obrazovanje sa specijalizacijom u području financija na Rotterdamskoj poslovnoj školi.
Infobip, jedna od vodećih IT kompanija u Hrvatskoj, globalno zapošljava više od 1800 ljudi te kroz 64 ureda posluje na šest kontinenata. Tvrtka je razvila komunikacijsku platforma i usluge za mobilnu komunikaciju poslovnih subjekata sa svojim korisnicima – na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze. Samo u 2018. godini dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4,7 milijardi ljudi koristilo je njihove servise i usluge.
Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama.