Silvana Mrvelj i Anita Vučinić Naprta osnažile native tim Adria Medije Zagreb

Između 2017. i 2018. godine u svijetu je zabilježen rast native oglašavanja od 35 posto. Prihodi native oglašavanja u 2018. u svijetu su premašili 20 milijardi dolara – s tendencijom godišnjeg rasta od 20 posto.

99
Silvana Mrvelj i Anita Vučinić Naprta
Silvana Mrvelj i Anita Vučinić Naprta (LR)

Adria Media Zagreb, vodeća medijska kuća lifestyle izdanja u Hrvatskoj, dovela je u svoje redove jedne od vodećih stručnjakinja native sadržaja i oglašavanja na našem tržištu – Silvanu Mrvelj i Anitu Vučinić Naprta, koje su od listopada postale nove članice tima u odjelu native oglašavanja.

Native oglašavanje je najbrže rastući oglašivački segment u povijesti modernog oglašavanja. Između 2017. i 2018. u svijetu je zabilježen rast od 35 posto. Prihodi native oglašavanja u 2018. u svijetu su premašili 20 milijardi dolara – s tendencijom godišnjeg rasta od 20 posto (izvor: BI Intelligence estimates, Interactive Advertising Bureau (IAB)).

Native oglašavanje raste sve više

Biti inovativan nije lako, no u doba globalne pandemije upravo je inovativan i kreativan pristup ono što čini razliku u svakoj, a posebno u medijskoj i marketinškoj industriji, gdje je važno stvoriti zabavan i ‘reklamno nenametljiv’ sadržaj, koji će zaokupiti pažnju publike kroz dobru priču – dobar storytelling. Jer svatko voli čuti, vidjeti i pročitati dobru priču.

Native oglašavanje, kao sadržajno autentičan i iskustveni oblik reklamne komunikacije, pravi je odgovor na ovaj izazov. To su prepoznali i u Adria Mediji Zagreb te se, unatoč kriznim vremenima uzrokovanih širenjem Covid 19, odlučili na iskorak i investiciju u daljnji razvoj kompanije.

„Jačanjem našeg odjela native oglašavanja vodećim stručnjacima u tom području utvrđujemo svoju lidersku poziciju medijske kuće u lifestyle segmentu, još brže provodimo svoju digitalnu transformaciju poslovanja s naglaskom na inovativna komunikacijska rješenja i jaču sinergiju s našim oglašivačkim partnerima. Njima i njihovim brendovima želimo pružiti dodanu vrijednost kroz nove native formate i kreativne ideje koji su od esencijalne važnosti za realizaciju uspješnih marketinških kampanja“ poručila je direktorica AMZ-a Ivana Krajinović.

>>Sve što biste trebali znati o sponzoriranim i native člancima

Investicija u razvoj i u kriznim vremenima

„Velika mi je čast biti dio vrhunskog i kreativnog AMZ tima te brendova koji već godinama stvaraju sjajne priče, projekte i platforme koje čitateljima i klijentima donose vrlo autentičan i iskustveni sadržaj. Posebno me veseli kreiranje novih native formata s fokusom na kvalitetan novinarski tekst, vrhunsku fotografiju i dizajn – u kojima ne planiramo pratiti trendove već ih stvarati.“ rekla je Anita Vučinić Naprta.

„Kvaliteta teksta, fotografija i dizajn mimikrički se uklapaju u sadržaj samog medija. Dakle, vrhunski novinarski pristup temi/brandu/klijentu je ‘core’ zadatak, a izvedba je prilagođena zadanostima i posebnostima papira, portala, native eventa, društvenih mreža te ciljevima native kampanje, dodala je Silvana Mrvelj.

Anita Vučinić Naprta i Silvana Mrvelj osvojie su brojna međunarodna priznanja i nagrade za uspješne marketinške kampanje.