Sve što biste trebali znati o sponzoriranim i native člancima

Bojan Bernik, vlasnik agencije Morgan Grey, napisao je koristan i zanimljiv Vodič kroz sponzorirane i native članke. U vodiču možete pročitati praktične savjete vezane uz objavljivanje sponzoriranih i native članaka, pa i savjete kako izračunati koji je portal najisplativiji

345
Vodič kroz sponzorirane i native članke
Bojan Bernik

Što su sponzorirani, a što native članci te sva ostalo što biste o njima trebali znati možete pročitati u Vodiču kroz sponzorirane i native članke kojeg je napisao Bojan Bernik, vlasnik digitalne agencije Morgan Grey.

“Vjerojatno ste”, piše Bojan u uvodu Vodiča, “čuli izraz ‘ako nije bilo u novinama nije se dogodilo’. Portali imaju određeni autoritet i ako o nekome ili nečemu pišu na pozitivan način pomažu oblikovati javno mišljenje, diktiraju trendove i slično. Ako im niste dovoljno zanimljivi da pišu o vama (onako kako biste vi željeli) i iz nekog razloga ne reagiraju na poslana priopćenja za javnost ne preostaje vam ništa drugo nego ići drugim putem – plaćenim sponzoriranim i native člancima”.

Kako pravilno koristiti sponzorirane i native članke

Sponzorirani i native članci sve su popularniji oblik online oglašavanja na portalima, posebno otkako veliki broj posjetitelja koristi AdBlockere kako ne bi vidjeli agresivne banner oglase. S obzirom na to da ove godine moja agencija Morgan Grey slavi 10 godina poslovanja, odlučio sam napisati opširan vodič u kojem ću podijeliti svoja iskustva vezana uz sponzorirane i native članke, s ciljem da što više ljudi uvidi koliko mogu biti isplativi, ukoliko se pravilno koriste. Uzmite u obzir da je ovo opširna tema o kojoj se može jako puno pisati i da sam se potrudio pokriti osnove te biti što kraći”, objašnjava Bojan zašto je odlučio napisati Vodič kroz sponzorirane i native članke.

>>Bojan Bernik: Volim logiku agregatora i zato radim takve siteove

Osim osnovne razlike između sponzoriranih i native članaka, u vodiču možete saznati i kako ih koristiti da biste dobili najbolje rezultate:

  • u koje vrijeme, kojim danima i na kojim portalima ih se najviše isplati objavljivati
  • kojim putem posjetitelji dolaze na portale, zašto je važna demografija čitatelja
  • što je najbolji pokazatelj snage određenog news portala
  • zašto je važna dnevna čitanost te koliko je bitna pozicija članka na naslovnici, a koliko sam proizvod ili usluga koji su tema članka
  • jesu li nišni portali budućnost….

Pronaći ćete i niz savjeta vezanih uz pisanje i pripremu samog članka, kako povećati čitanost i mjeriti rezultate oglašavanja te usporedbu dnevne posjećenosti naslovnica najvećih news portala u Hrvatskoj.

Izdvojite dvadesetak minuta i pročitajte koristan vodič kako biste iz sponzoriranih i native tekstova ostvarili najviše moguće rezultate.

Vodič kroz sponzorirane i native članke možete preuzeti ovdje.