Što su sponzorirani, a što native članci te sva ostalo što biste o njima trebali znati možete pročitati u Vodiču kroz sponzorirane i native članke kojeg je napisao Bojan Bernik, vlasnik digitalne agencije Morgan Grey.
“Vjerojatno ste”, piše Bojan u uvodu Vodiča, “čuli izraz ‘ako nije bilo u novinama nije se dogodilo’. Portali imaju određeni autoritet i ako o nekome ili nečemu pišu na pozitivan način pomažu oblikovati javno mišljenje, diktiraju trendove i slično. Ako im niste dovoljno zanimljivi da pišu o vama (onako kako biste vi željeli) i iz nekog razloga ne reagiraju na poslana priopćenja za javnost ne preostaje vam ništa drugo nego ići drugim putem – plaćenim sponzoriranim i native člancima”.
Kako pravilno koristiti sponzorirane i native članke
“Sponzorirani i native članci sve su popularniji oblik online oglašavanja na portalima, posebno otkako veliki broj posjetitelja koristi AdBlockere kako ne bi vidjeli agresivne banner oglase. S obzirom na to da ove godine moja agencija Morgan Grey slavi 10 godina poslovanja, odlučio sam napisati opširan vodič u kojem ću podijeliti svoja iskustva vezana uz sponzorirane i native članke, s ciljem da što više ljudi uvidi koliko mogu biti isplativi, ukoliko se pravilno koriste. Uzmite u obzir da je ovo opširna tema o kojoj se može jako puno pisati i da sam se potrudio pokriti osnove te biti što kraći”, objašnjava Bojan zašto je odlučio napisati Vodič kroz sponzorirane i native članke.
>>Bojan Bernik: Volim logiku agregatora i zato radim takve siteove
Osim osnovne razlike između sponzoriranih i native članaka, u vodiču možete saznati i kako ih koristiti da biste dobili najbolje rezultate:
- u koje vrijeme, kojim danima i na kojim portalima ih se najviše isplati objavljivati
- kojim putem posjetitelji dolaze na portale, zašto je važna demografija čitatelja
- što je najbolji pokazatelj snage određenog news portala
- zašto je važna dnevna čitanost te koliko je bitna pozicija članka na naslovnici, a koliko sam proizvod ili usluga koji su tema članka
- jesu li nišni portali budućnost….
Pronaći ćete i niz savjeta vezanih uz pisanje i pripremu samog članka, kako povećati čitanost i mjeriti rezultate oglašavanja te usporedbu dnevne posjećenosti naslovnica najvećih news portala u Hrvatskoj.
Izdvojite dvadesetak minuta i pročitajte koristan vodič kako biste iz sponzoriranih i native tekstova ostvarili najviše moguće rezultate.
Vodič kroz sponzorirane i native članke možete preuzeti ovdje.