Klimaoprema u Novoj Gradiški gradi još jedan pogon vrijedan 100 milijuna kuna

Najveći problem je pronaći u Hrvatskoj kvalitetan kadar na svim razinama. "Potrebni su nam diplomirani inženjeri strojarstva i građevine, a još veći problem je pronaći radnu snagu srednje stručne spreme", rekao je predsjednik Uprave Klimaopreme Sergio Galošić

1445
Klimaoprema

Tvrtka Klimaoprema, proizvođač opreme za klimatizaciju, ventilaciju i čiste prostore, gradit će novu tvornicu u Novoj Gradiški, u koju će uložiti oko 100 milijuna kuna, piše Jutarnji list.

Klimaoprema je krajem 2015. godine u Novoj Gradišci otvorila novi, moderan proizvodni pogon, no kapciteti tog pogona nisi više dovoljni da zadovolje potražnju, tako da će već ovog mjeseca početi gradnja nove tvornice. Proizvodni pogon i visokoregalno skladište prostirat će se na 24 tisuće četvornih metara, a vrijednost ulaganja je oko 100 milijuna kuna.

Predsjednik Uprave Klimaopreme Sergio Galošić rekao je za Jutarnji list kako je najveći problem pronaći u Hrvatskoj kvalitetan kadar na svim razinama. “Potrebni su nam diplomirani inženjeri strojarstva i građevine, a još veći problem je pronaći radnu snagu srednje stručne spreme”, rekao je Galošić.

Manjak radne snage

Već nekoliko otvoreni su natječaji za radna mjesta, ali na njih se javlja premalo ljudi. “To je došlo do te mjere da smo počeli razmišljati o uvozu visokoškolovanog kadra”, dodaje Galošić.

>>Hidraulika Kurelja otvorila pogon u šibenskoj Industrijskoj zoni Podi

>>Stolarija Pana ulaže 10 mil. eura u pogon za proizvodnju parketa

Klimaoprema nastoji uspostaviti suradnju s fakultetima i obrtničkim školama. Jedna od takvih inicijativa je i sporazum o suradnji potpisan s Fakultetom strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu.

Uz segment čistih soba. čiji su kupci farmaceutske, kemijske i prehrambene tvrtke te bolnice, Klimaoprema se od osnutka 1975. bavi proizvodnjom za klimatizaciju i ventilaciju. Time su prisutni u Skandinaviji i na zapadnoeuropskom tržištu.

Klimaoprema ima tvrtke u BiH, Srbiji, Makedoniji, Mađarskoj i Rusiji, a izvozi u 50 zemalja. Izvoz čini više od 60 posto prihoda tvrtke. “Naša strategija je da otvaramo tvrtke u zemljama u kojima možemo u kratkom vremenu polučiti dobar rezultat”, tumači Galošić. Šrošlog mjeseca otvorili su urede u Dubaiju, a za daljnje širenje zanimljivi su im Bugarska, Rumunjska i Njemačka.

“Njemačko tržište nam je zbog velike konkurencije izuzetno izazovno. Zato ćemo mu se marketinški posebno posvetiti”, zaključio je Galošić.