Sukladno Zaključku o proglašenju prirodne nepogode uzrokovane potresom na području Grada Zagreba, koju je donio gradonačelinik Milan Bandić, 23. ožujka 2020. godine, pozivaju se svi oštećenici da prijave štetu na imovini Gradskom povjerenstvu Grada Zagreba za procjenu šteta u pisanom obliku.
Prijavu štete na imovini oštećenici, fizičke i pravne osobe na čijoj je imovini utvrđena šteta od prirodnih nepogoda, mogu podnijeti Gradskom povjerenstvu Grada Zagreba za procjenu šteta od prirodnih nepogoda u pisanom obliku, na propisanom PN obrascu na slijedeće načine:
- putem elektronskog obrasca za prijave štete koji se može ispuniti, potpisati i poslati online
- preuzeti online PN obrazac (word dokument), ispuniti ga, potpisati i poslati na e-mail: prijavastetepotres@zagreb ili putem pošte na adresu: Gradsko povjerenstvo grada Zagreba za procjenu šteta od prirodnih nepogoda, Trg Stjepana Radića 1, 10000 Zagreb
- preuzeti obrazac i prijavu u pisarnicama gradske uprave u vremenu od 08:00 do 15:30h na adresama: Trg Stjepana Radića 1, Pisarnica Pešćenica – Zapoljska 1, Pisarnica Trešnjevka – Park Stara Trešnjevka 1, Pisarnica Sesvete – Trg Dragutina Domjanića, Pisarnica Črnomerec Trg Francuske Republike 15 i Pisarnica Novi Zagreb – Avenija Dubrovnik 12. Obrasci preuzeti u pisarnicama mogu se poslati putem emaila: prijavastetepotres@zagreb.hr ili putem pošte na adresu Gradsko povjerenstvo grada Zagreba za procjenu šteta od prirodnih nepogoda, Trg Stjepana Radića 1, 10000 Zagreb.
Sve potrebne informacije oko popunjavanja obrazaca za prijavu štete na imovini od potresa mogu se dobiti na besplatni telefon 0800 88 03 i putem e-maila: prijavastetepotres@zagreb.hr.
>>Potpore poslodavaca za obnovu imovine nakon potresa nisu oporezive
Rok za prijavu štete na imovini produžen zbog korona virusa
Zakonski rok za dostavu prijave šteta je 12 dana od dana donošenja Odluke o proglašenju prirodne nepogode. S obzirom na veliku štetu uslijed potresa i postojeću epidemiju COVID 19 virusom Grada Zagreb zatražio je od Ministarstva financija i Državnog povjerenstva zahtjev za produženje rokova propisanih zakonom.
Državno povjerenstvo za procjenu šteta od prirodnih nepogoda putem telefonske sjednice donijelo Zaključak kojim se, zbog izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom korona virusa, omogućuje unos podataka o štetama nastalim uslijed prirodnih nepogoda i izvan zakonom propisanih rokova, sve do okončanja mjera koje se odnose na suzbijanje širenja pandemije na području Republike Hrvatske
Više informacija o prijavi štete možete pronaći na web stranicama stranicama Grada Zagreba – Prijava štete na imovini.
Pročelnik ureda za upravljanje u hitnim situacijama Pavle Kalinić kazao je da su do srijede. 24.3., zaprimili preko 20.000 prijava oštećenja na objektima, a da su timovi obišli više od 1400 objekata. “Na terenu imamo 80 specijalističkih timova i 170 inženjera koji svakodnevno obilaze objekte.”. istaknuo je Kalinić.
Više od 20.000 prijava oštećenja na objektima
Gradonačelnik Milan Bandić, na današnjoj konferenciji za medije, kazao je da će preko 400.000 gospodarskih subjekata osloboditi 30 posto komunalne naknade, a donesena je i odluka da se zagrebačke poduzetnike oslobodi od plaćanja najamnine zakupa gradskih i javnih prostora u stopostotnom iznosu, kao i zakup o javnoj površini.
>>Zagreb oslobađa poduzetnike plaćanja najamnine i komunalne naknade
“Ono što opet možemo prvi napraviti u ovom trenutku je da Grad Zagreba i Zagrebački holding sve zgrade i kuće koje su dobile markicu da su privremeno neuporabljive ili neuporabljive oslobodimo od režija svih trgovačkih društava koje isporučuju javnu uslugu, poput Holdinga, komunalne naknade i pričuve”, najavio je Bandić.
Zamjenica gradonačelnika i načelnica stožera civilne zaštite Grada Zagreba Jelenu Pavičić rekla je da će danas gradski ured za prostorno uređenje objaviti javni poziv svim građevinskim tvrtkama u Zagrebu i Hrvatskoj da se prijave na natječaj i pomognu svim javnim službama, da se manja oštećenja saniraju odmah, a ona s potrebnim zahtjevnijim radovima u najskorije moguće vrijeme.”